Pulpit klienta

Sprawna komunikacja 

Pulpit klienta to rozwiązanie wspierające komunikację z odbiorcami Twoich produktów. Funkcjonalność pozwala na udostępnienie kontrahentom interfejsu, za pomocą którego będą mogli uzyskać najważniejsze informacje. W jednym miejscu mogą sprawdzić historię współpracy z Twoją firmą, promowane przez Ciebie produkty, status złożonego zamówienia czy aktualne limity.

Konfiguracja pulpitu

Pulpit klienta jest konfigurowalny, więc możesz sam zdecydować jaki będzie jego wygląd i zawartość. Podejmij decyzję, jakie informacje chcesz udostępnić swoim klientom tak, aby jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby. Indywidualne podejście ma ogromne znaczenie dla klientów — okaż je, personalizując ich pulpit. Dodatkowo masz możliwość publikowania ogłoszeń o najnowszych promocjach w postaci banneru.

Dokumenty klienta

Za pośrednictwem pulpitu udostępniane mogą być też dokumenty handlowe — zapytania ofertowe, oferty, zamówienia, faktury. Wszystkie dane są aktualne, ponieważ system jest zintegrowany z Twoim oprogramowaniem ERP lub programem handlowo-magazynowym. Klienci mogą skontaktować się z handlowcem za pomocą komunikatora, złożyć zapytanie ofertowe czy wyszukać interesujący ich dokument.

KORZYŚCI

Usprawnienie przepływu informacji
Oszczędność czasu
Możliwość publikowania ogłoszeń i promocji
Większa satysfakcja klientów

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację