Rozwiązania
Zamów prezentację

Aplikacja CRM

Współpracująca z rozwiązaniami Aura Business



Mobilna aplikacja CRM

Rozwiązania Aura Business CRM to elastyczne narzędzia, wspomagające sprzedaż i marketing. Aplikacja CRM na Android oraz iOS jest skutecznym rozwiązaniem dla firm, w których handlowcy pracują w terenie. Dzięki niej, mogą oni korzystać z wiedzy o klientach, będąc w dowolnym miejscu na świecie — za pomocą urządzenia mobilnego.

Jak działa?
Aplikacja CRM łączy się z rozwiązaniami Aura Business. Sprawia, że nie trzeba wykonywać tej samej pracy dwukrotnie. Dane o klientach przenoszą się automatycznie, nie ma potrzeby wpisywania ich ponownie na komputerze. Nie ma także konieczności ręcznego przepisywania informacji lub przesyłania ich np. przez e- mail czy SMSy. Wszystko odbywa się automatycznie, bez ingerencji człowieka.

Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.

Janusz Mazurczak, Grupa MTP

Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business:

Dostęp do bazy firm i osób kontaktowych

Szybkie planowanie zadań

Dostęp do zaległych i bieżących zadań

Intuicyjny w obsłudze interfejs

Połączenia telefoniczne z poziomu aplikacji

Stały dostęp do ważnych informacji o zadaniach

Możliwość szybkiego dodania kontaktu lub zadania

Możliwość szybkiego skontaktowania się z klientem

Możliwość dodawanie notatek ze spotkań w aplikacji



Dostęp do bazy firm i osób kontaktowych.
Aplikacja umożliwia szybki dostęp do całej bazy klientów, którą przechowujesz w ramach rozwiązań Aura Business. Umożliwia także szybkie dodawanie kolejnych kontaktów, co może okazać się niezwykle przydatne dla mobilnych handlowców.

Szybkie planowanie zadań.
Dzięki aplikacji CRM, handlowiec może błyskawicznie zaplanować zadanie, które zapisze się w systemie. To pozwoli oszczędzić jego czas, a zarazem sprawi, że nie zapomni o obietnicach, złożonych klientowi.

Dostęp do zaległych i bieżących zadań.
Aplikacja CRM pozwoli handlowcom również lepiej zarządzać swoim czasem. Dzięki dostępnej tam liście bieżących i zaległych zadań, będą oni mogli lepiej planować swój czas i łatwiej pilnować domknięcia wszystkich zaplanowanych na dany dzień zadań.

Monitorowanie lokalizacji handlowców

Połączenie bazowej wersji systemu Aura Business z mobilną aplikacją Aura CRM pozwala przejść na zupełnie nowy poziom zarządzania sprzedażą. Aplikacja zainstalowana w telefonie handlowca może udostępniać informacje o jego bieżącej lokalizacji. Kierownik, po przejściu do mapy w webowym systemie, zobaczy położenie pracownika.

Co zyskujesz?

  • Ułatwione planowanie spotkań w terenie
  • Wygodne monitorowanie bieżącego położenia handlowców
  • Błyskawiczne wyszukiwanie klientów w okolicy handlowca

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Zamów prezentację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 506 504 540

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2022 Aurabusiness.pl. All right reserved.