Aplikacja CRM
Współpracująca z rozwiązaniami Aura Business
Mobilna aplikacja CRM
Rozwiązania Aura Business CRM to elastyczne narzędzia, wspomagające sprzedaż i marketing. Aplikacja CRM na Android oraz iOS jest skutecznym rozwiązaniem dla firm, w których handlowcy pracują w terenie. Dzięki niej, mogą oni korzystać z wiedzy o klientach, będąc w dowolnym miejscu na świecie — za pomocą urządzenia mobilnego.
Jak działa?
Aplikacja CRM łączy się z rozwiązaniami Aura Business. Sprawia, że nie trzeba wykonywać tej samej pracy dwukrotnie. Dane o klientach przenoszą się automatycznie, nie ma potrzeby wpisywania ich ponownie na komputerze. Nie ma także konieczności ręcznego przepisywania informacji lub przesyłania ich np. przez e- mail czy SMSy. Wszystko odbywa się automatycznie, bez ingerencji człowieka.
Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.
Janusz Mazurczak, Grupa MTP
Dostęp do bazy firm i osób kontaktowych.
Aplikacja umożliwia szybki dostęp do całej bazy klientów, którą przechowujesz w ramach rozwiązań Aura Business. Umożliwia także szybkie dodawanie kolejnych kontaktów, co może okazać się niezwykle przydatne dla mobilnych handlowców.
Szybkie planowanie zadań.
Dzięki aplikacji CRM, handlowiec może błyskawicznie zaplanować zadanie, które zapisze się w systemie. To pozwoli oszczędzić jego czas, a zarazem sprawi, że nie zapomni o obietnicach, złożonych klientowi.
Dostęp do zaległych i bieżących zadań.
Aplikacja CRM pozwoli handlowcom również lepiej zarządzać swoim czasem. Dzięki dostępnej tam liście bieżących i zaległych zadań, będą oni mogli lepiej planować swój czas i łatwiej pilnować domknięcia wszystkich zaplanowanych na dany dzień zadań.
Monitorowanie lokalizacji handlowców
Połączenie bazowej wersji systemu Aura Business z mobilną aplikacją Aura CRM pozwala przejść na zupełnie nowy poziom zarządzania sprzedażą. Aplikacja zainstalowana w telefonie handlowca może udostępniać informacje o jego bieżącej lokalizacji. Kierownik, po przejściu do mapy w webowym systemie, zobaczy położenie pracownika.
Co zyskujesz?
- Ułatwione planowanie spotkań w terenie
- Wygodne monitorowanie bieżącego położenia handlowców
- Błyskawiczne wyszukiwanie klientów w okolicy handlowca
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację