Wyznaczanie celów
Zarządzanie przez cele
Motywowanie zespołu przez cele
Zarządzanie przez cele jest jednym z najczęściej stosowanych narzędzi motywujących, wykorzystywanych z powodzeniem w obszarze sprzedaży. Jako kierownik możesz definiować cele dla swoich pracowników. Aby przyspieszyć to zadanie, zyskujesz możliwość tworzenia celów dla kilku pracowników jednocześnie.
Pracownik, na pulpicie pracy, widocznym od razu po zalogowaniu do systemu, może zobaczyć swój cel na dany okres. Widget wizualizuje także aktualne wyniki w postaci paska postępu z informacją ilościową oraz procentową. Cele możesz definiować na dzień, tydzień, miesiąc, kwartał, pół roku i rok. Decydujesz także o dacie początkowej i końcowej celu. Cele odnoszą się do zdarzeń zarejestrowanych przez pracowników w systemie. Przykładowe cele to np. liczba spotkań z klientami, liczba przekazanych ofert.
O typach zdarzeń decydujesz Ty, możesz mieć ich wiele, więc cel może odnosić się do różnych aktywności pracowników. System CRM nie narzuca konkretnych celów, możesz dopasować je do swoich potrzeb opierając się właśnie na typach zdarzeń.
Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.
Janusz Mazurczak, Grupa MTP
Galeria
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację