Indywidualne raporty
W systemie Aura Business CRM
Generowanie raportów
CRM umożliwia generowanie szeregu raportów, które pozwalają w łatwy i szybki sposób analizować działanie i efekty pracy działu sprzedaży. Elastyczność w zakresie raportowania to jedna z cech, która wyróżnia system Aura Business na tle innych rozwiązań.
Niestandardowe raporty
Raporty tworzone są na podstawie dowolnych danych gromadzonych w systemie CRM. Informacje, które będą rejestrować pracownicy, mogą być wykorzystane do sporządzenia raportów. Konfiguracja raportów umożliwia ich dostosowanie do indywidualnych wymogów. Użytkownik ma możliwość grupowania wyników, przedstawiania ich w formie różnorodnych wykresów i wybierania zakresu danych, na których opiera się raport.
Dostęp do raportów
Do raportów mają dostęp tylko uprawnieni użytkownicy. To oznacza, że możesz zdecydować kto zobaczy dany raport w systemie. Sprzedawcy mogą dysponować raportami odnośnie ich własnej pracy, a kierownik nie musi zbierać wyników od każdego z nich — system wykona pracę za niego i zbierze najważniejsze wskaźniki w formie raportu.
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że proces wdrażania poszczególnych modułów do naszego Aura CRM przebiegł pomyślnie. Wiele razy firma Questy miała z nami pod górkę, ale Panowie, którzy opiekowali się naszym systemem mają ogromną wiedzę, cierpliwość i są dobrze zorganizowani. Liczymy, że dalsza współpraca również będzie szła gładko.
Maciej Stram, DTS SYSTEM Sp. z o.o.
Galeria
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację