Baza rozwiązań
Zamów prezentację

Raport BDM

W systemie Aura Business CRM

Co prezentuje raport BDM?

Raport Business Development Management pozwoli Ci skutecznie utrzymywać odpowiedni poziom obsługi klienta. Po zdefiniowaniu odpowiednich parametrów, zestawienie pokaże obecny poziom obsługi. Ten może zostać zaprezentowany w formie graficznej – tak aby w łatwy sposób zobrazować status relacji. Dodatkowo system podpowie, jakie aktywności powinny zostać wykonane, aby osiągnąć oczekiwany rezultat. Mogą to być na przykład podpowiedzi związane z zaplanowaniem spotkania, bądź przeprowadzeniem audytu współpracy. Jednak BDM odgrywa znacznie większą rolę. To zautomatyzowany sposób na utrzymanie jakości obsługi klienta na najwyższym poziomie. Dzięki niemu pracownicy mogą szybko reagować na problemy pojawiające się w obsłudze klienta.


Raport Business Development Management pozwala na monitorowanie pracy handlowców. Informacje o relacjach z kontrahentami każdego z nich widoczne są w panelu kierownika, dzięki czemu może on aktywnie oceniać pracę handlowców. Raport pomaga wychwytywać problemy w kontaktach z kontrahentami, a także zapanować nad zdefiniowanym w przedsiębiorstwie standardzie obsługi.


Raport BDM to także doskonałe udogodnienie dla handlowców. Wspomoże ich w planowaniu działań, ponieważ graficzne wskaźniki relacji pokazują kontakty niezwłocznie wymagające uwagi, a także te najbardziej zadbane. Czytelne wskazówki umożliwiają handlowcom znaleźć obszary współpracy, które może udoskonalić. Raport pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy, tak aby osiągać możliwie najwyższe zyski.

Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.

Janusz Mazurczak, Grupa MTP

Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business:

Utrzymanie standardów obsługi klienta na wysokim poziomie

Ułatwione planowanie aktywności związanych z danym kontrahentem

Przejrzysty widok statusu relacji z klientem

Galeria

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Zamów prezentację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 512 629 704

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2020 Aurabusiness.pl. All right reserved.