Zarządzanie akceptacją oferty
w systemie Aura Business
Kontrola nad ofertami
???Negocjowanie oferty to ważny moment we współpracy z każdym kontrahentem. Jakikolwiek błąd, nawet najmniejsze potknięcie, może okazać się bardzo kosztowne dla Twojej firmy. Jeśli chcesz uchronić się przed niekorzystnymi ustaleniami, zapewnij sobie kontrolę nad ofertami, które wystawiają Twoi handlowcy.
Akceptacja oferty
Aby uchronić Cię przed konsekwencjami niekorzystnych decyzji, system Aura Business umożliwia zarządzanie akceptacją oferty. Funkcjonalność pozwala na zdefiniowanie poziomów wartości oferty lub rabatu, po przekroczeniu których, będzie ona musiała być zaakceptowana przez odpowiedniego przełożonego.
Z firmą Questy współpracujemy niemal od początku naszej działalności. Narzędzie, z którego za jej pośrednictwem korzystamy jest dla nas podstawowym środowiskiem pracy. Ma ono tę przewagę w stosunku do produktów konkurencyjnych, że jest szybko i sprawnie dostosowywane do naszych nowych wyzwań i obejmuje wyłącznie ściśle określony zestaw funkcji niezbędnych w codziennej pracy. Bardzo cenimy sobie bezpośrednią i sprawną formę kontaktu z dedykowanym opiekunem Questy i mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę.
Stanisław Górski, Członek Zarządu, Dom Pełen Energii
Jak to działa?
Ustalasz progi sumy oferty i marży, a także profile pracowników, uprawnione do akceptowania dokumentów o określonej wartości. Oferta po przekroczeniu danej kwoty lub narzutu zostanie zakwalifikowana do weryfikacji i pojawi się na pulpicie osoby upoważnionej do akceptacji. Jeżeli przekroczenie progu nastąpi w dwóch warunkach, jeden z nich traktowany jest priorytetowo.
Przykład 1:
Twój handlowiec ma do dyspozycji stały, 10-cio procentowy rabat dla wszystkich nowych klientów. Pozyskał kontrahenta na zakup dużej ilości Twojego produktu. Klient zapowiada, że przy rabacie wynoszącym 15% podwoi on liczbę zamówionych dóbr. Handlowiec przyznaje rabat o takiej wysokości, a oferta trafia do jego przełożonego w celu akceptacji. Kierownik odrzuca, edytuje bądź akceptuje ofertę.
Przykład 2:
Klient kontaktuje się z Twoją firmą, a jego obsługą zajmuje się nowo zatrudniony pracownik. Wartość transakcji rośnie wraz z kolejnymi etapami procesu decyzyjnego. Aby zatwierdzić ofertę powyżej pewnej, ustalonej przez Ciebie wartości, konieczna będzie zgoda odpowiedniego przełożonego — kierownika czy dyrektora oddziału.
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację