Zamówienia handlowców
w systemie Aura Business
Wsparcie w terenie
Aura Business pozwala usprawnić działania handlowców pracujących w terenie. Zyskują oni narzędzie, które umożliwia im składanie zamówień w imieniu klientów. Twoi pracownicy już nigdy więcej nie będą musieli poświęcać czasu na przepisywanie zamówień z notatek do systemu po każdej wizycie u klienta. To pozwala zaoszczędzić czas oraz zmniejszyć ryzyko popełnienia błędu w zamówieniu. Tworzenie zamówienia dla klienta odbywa się błyskawicznie. Dodawanie produktów, określanie ich liczby oraz przydzielanie rabatów to tylko kilka kliknięć!
Z zamówień handlowców można korzystać także wtedy, gdy klienci wolą składać zamówienia w bardziej tradycyjny sposób — telefonicznie lub mailowo. Twoi pracownicy mogą zająć się przygotowaniem zamówienia już w trakcie rozmowy telefonicznej.
Serdecznie rekomendujemy współpracę z dostawcą oprogramowania — Questy Wdrożenia i Wsparcie IT Sp. z o.o. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście i elastyczność wobec wymagań klienta, utwierdzają nas w przekonaniu, iż jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.
Maciej Piątkowski, Interhandler
Galeria
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację