Baza rozwiązań
Zamów prezentację

Aplikacja do zarządzania zleceniami

współpracująca z rozwiązaniami Aura Business

Mobilna aplikacja do obsługi zleceń

Rozwiązania Aura Business Service Management to elastyczne narzędzia, wspomagające obsługę zleceń. Aplikacja mobilna, która z nimi współpracuje jest skutecznym rozwiązaniem dla firm, w których pracownicy realizują różnego rodzaju zlecenia w terenie. Ułatwia ich delegowanie i wspiera komunikację na linii kierownik — serwisant.

Serdecznie rekomendujemy współpracę z dostawcą oprogramowania — Questy Wdrożenia i Wsparcie IT Sp. z o.o. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście i elastyczność wobec wymagań klienta, utwierdzają nas w przekonaniu, iż jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.

Maciej Piątkowski, Interhandler

Dlaczego warto skorzystać z aplikacji do zarządzania zleceniami?

Przedstawiamy wybrane funkcje i korzyści:

Praca w trybie online i offline

Powiadomienia push

Szybkie przekazywanie zleceń

Wyświetlanie trasy na mapie

Sprawna komunikacja i wygodne planowanie tras

Dzięki funkcji powiadomień push, pracownik natychmiast otrzymuje informację o nowym zleceniu

Stały dostęp do informacji o zleceniach

Błyskawiczna aktualizacja statusu zlecenia

Ułatwia dotrzymywanie terminów realizacji

Jak działa?

Aplikacja do zarządzania zleceniami łączy się z rozwiązaniami Aura Business.

Dzięki temu dane o zleceniach przenoszą się automatycznie. Nie ma konieczności ręcznego przepisywania informacji lub ich przesyłania np przez e-mail czy SMSy.


Aplikacja działa w trybie online i offline.

Użytkownik, który nie ma dostępu do sieci, wciąż może z niej korzystać. Wiedza o zleceniu, która się tam pojawi, zostanie zaktualizowana po ponownym połączeniu się z Internetem.


Elastyczne rozwiązanie.

Zakres danych, który obsługiwać będzie aplikacja do zleceń, w każdym przypadku może być inny. Indywidualne potrzeby organizacji mogą bowiem wpływać na konieczność stworzenia indywidualnych pól do opisu zlecenia lub wyodrębnieniu jedynie części zleceń z interfejsu głównego do obsługi w aplikacji.


Jakie funkcje oferuje aplikacja do zarządzania zleceniami?

Szybkie delegowanie i weryfikowanie zleceń.

Kierownik, korzystając z głównego interfejsu, może przekazywać zlecenia oraz weryfikować ich realizację. Osoba odpowiedzialna po ich wykonaniu, potwierdza realizację w aplikacji i dodaje stosowne informacje.


Informacje o zleceniu.

Weryfikację wykonania zlecenia ułatwiają pola opisu. Dzięki nim pracownik może dodać dowolną informację na temat przebiegu jego realizacji, np. jak dużo czasu poświęcił na zlecenie, jakie materiały wykorzystał lub czy napotkał określone trudności itd.


Wyświetlanie dodatkowych informacji.

Aplikacja do zarządzania zleceniami umożliwia także przeniesienie użytkownika do zewnętrznych źródeł, np. do map dojazdu do klienta w wybranej aplikacji. Może także przenieść użytkownika do głównego interfejsu w wersji WEBbowej, jeśli potrzebne są dodatkowe funkcjonalności.




Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Zamów prezentację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 512 629 704

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2020 Aurabusiness.pl. All right reserved.