Aplikacja do zarządzania zleceniami
współpracująca z rozwiązaniami Aura Business
Mobilna aplikacja do obsługi zleceń
Rozwiązania Aura Business Service Management to elastyczne narzędzia, wspomagające obsługę zleceń. Aplikacja mobilna na Android oraz iOS, która z nimi współpracuje, jest skutecznym rozwiązaniem dla firm, których pracownicy realizują różnego rodzaju zlecenia w terenie. Ułatwia ich delegowanie i wspiera komunikację na linii kierownik — serwisant.
Aplikacja do zarządzania zleceniami łączy się z rozwiązaniami Aura Business.
Dzięki temu dane o zleceniach przenoszą się automatycznie. Nie ma konieczności ręcznego przepisywania informacji lub ich przesyłania np przez e-mail czy SMSy.
Aplikacja działa w trybie online i offline.
Użytkownik, który nie ma dostępu do sieci, wciąż może z niej korzystać. Wiedza o zleceniu, która się tam pojawi, zostanie zaktualizowana po ponownym połączeniu się z Internetem.
Serdecznie rekomendujemy współpracę z dostawcą oprogramowania — Questy Wdrożenia i Wsparcie IT Sp. z o.o. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście i elastyczność wobec wymagań klienta, utwierdzają nas w przekonaniu, iż jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.
Maciej Piątkowski, Interhandler
Elastyczne rozwiązanie.
Zakres danych, który obsługiwać będzie aplikacja do zleceń, w każdym przypadku może być inny. Indywidualne potrzeby organizacji mogą bowiem wpływać na konieczność stworzenia indywidualnych pól do opisu zlecenia lub wyodrębnieniu jedynie części zleceń z interfejsu głównego do obsługi w aplikacji.
Szybkie delegowanie i weryfikowanie zleceń.
Kierownik, korzystając z głównego interfejsu, może przekazywać zlecenia oraz weryfikować ich realizację. Osoba odpowiedzialna po ich wykonaniu, potwierdza realizację w aplikacji i dodaje stosowne informacje.
Informacje o zleceniu.
Weryfikację wykonania zlecenia ułatwiają pola opisu. Dzięki nim pracownik może dodać dowolną informację na temat przebiegu jego realizacji, np. jak dużo czasu poświęcił na zlecenie, jakie materiały wykorzystał lub czy napotkał określone trudności itd.
Wyświetlanie dodatkowych informacji.
Aplikacja do zarządzania zleceniami umożliwia także przeniesienie użytkownika do zewnętrznych źródeł, np. do map dojazdu do klienta w wybranej aplikacji. Może także przenieść użytkownika do głównego interfejsu w wersji WEBbowej, jeśli potrzebne są dodatkowe funkcjonalności.
Monitorowanie lokalizacji serwisantów
Połączenie webowej wersji rozwiązania Aura Business z mobilną aplikacją Aura Services otwiera całkiem nowe możliwości w zakresie zarządzania zleceniami. Aplikacja zainstalowana w telefonie serwisanta może udostępniać informacje o jego aktualnym położeniu. Kierownik, po przejściu do mapy w bazowym systemie, zobaczy lokalizację pracownika.
Co zyskujesz?
- Łatwe planowanie zleceń w terenie
- Wygodne monitorowanie aktualnego położenia serwisantów
- Błyskawiczne wyszukiwanie zleceń w pobliżu serwisanta
- Zmniejszenie kosztów paliwa i oszczędność czasu
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację