Zarządzanie reklamacjami
w systemie Aura Business
Sprawne zarządzanie reklamacjami
System Aura Business Service Management Suite to narzędzie wykorzystywane do usprawnienia obsługi reklamacji — zwłaszcza w firmach produkujących i serwisujących skomplikowane urządzenia oraz wykorzystujących złożone procedury reklamacyjne. Zarządzanie reklamacjami w systemie Aura Business to nie tylko sprawne przetwarzanie reklamacji według ustalonych ścieżek przepływu informacji, ale również efektywne zarządzanie ich przyczynami i procesami ustawicznego doskonalenia produktu. Atutem jest automatyczna wymiana danych z systemami ERP, która przyspiesza dostęp do informacji o kliencie, zakupionych przez niego produktach i rozliczeniach.
System do reklamacji umożliwia gromadzenie dowolnych – oczekiwanych przez biznes – informacji, plików i dokumentów związanych z procesem reklamacji, a także dopasowanie przepływu informacji do potrzeb użytkowników. Pozwala również na precyzyjne raportowanie danych związanych z obsługą procesów reklamacyjnych oraz wskaźników efektywności (KPI). System Aura Business to narzędzie znacznie usprawniające zarządzanie reklamacjami i umożliwiające zminimalizowanie ryzyka występowania kolejnych usterek!
Wdrożenie systemu Aura Business podniosło jakość usług świadczonych przez Serwis EURA-TECH. Automatyzacja działań niektórych obszarów procesu rozpatrywania zleceń reklamacyjnych dla Klienta Detalicznego, jak również Kontrahenta, przyspieszyła obsługę zgłoszeń reklamacyjnych.
Stanisław Jagielski, Eura-Tech
Galeria
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację