Baza rozwiązań
Zamów prezentację

Zarządzanie wsparciem klienta

w systemie Aura Business

Sprawna obsługa klienta

Zarządzanie wsparciem klinta przy pomocy narzędzi Aura Business pozwala precyzyjnie kontrolować zgłoszenia rejestrowane przez dział wsparcia i skutecznie usprawnić komunikację posprzedażową z klientem. Integracja z zewnętrznymi systemami IT umożliwia przyspieszenie obsługi klienta i wyeliminowanie zbędnego przepisywania oraz duplikowania danych.


Ułatwienie pracy działu wsparcia

Po zamknięciu zlecenia serwisowego system powiadamia klienta o jego zrealizowaniu. Cały proces zarządzania umowami serwisowymi jest realizowany przy pomocy prostego w obsłudze i przejrzystego panelu. Dodatkowo Aura Service Managament Suite pozwala na kontrolę terminu obowiązywania i czasu pozostałego do końca umowy serwisowej.

Wdrożenie systemu Aura Business podniosło jakość usług świadczonych przez Serwis EURA-TECH. Automatyzacja działań niektórych obszarów procesu rozpatrywania zleceń reklamacyjnych dla Klienta Detalicznego, jak również Kontrahenta, przyspieszyła obsługę zgłoszeń reklamacyjnych.

Stanisław Jagielski, Eura-Tech

Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business:

Stały dostęp do informacji na temat realizowanego zlecenia

Możliwość uzupełniania informacji na temat zlecenia w każdej chwili

Usprawnienie procesu wymiany informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację zlecenia

Galeria

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Zamów prezentację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 512 629 704

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2020 Aurabusiness.pl. All right reserved.