Zarządzanie wsparciem klienta
w systemie Aura Business
Sprawna obsługa klienta
Zarządzanie wsparciem klinta przy pomocy narzędzi Aura Business pozwala precyzyjnie kontrolować zgłoszenia rejestrowane przez dział wsparcia i skutecznie usprawnić komunikację posprzedażową z klientem. Integracja z zewnętrznymi systemami IT umożliwia przyspieszenie obsługi klienta i wyeliminowanie zbędnego przepisywania oraz duplikowania danych.
Ułatwienie pracy działu wsparcia
Po zamknięciu zlecenia serwisowego system powiadamia klienta o jego zrealizowaniu. Cały proces zarządzania umowami serwisowymi jest realizowany przy pomocy prostego w obsłudze i przejrzystego panelu. Dodatkowo Aura Service Managament Suite pozwala na kontrolę terminu obowiązywania i czasu pozostałego do końca umowy serwisowej.
Wdrożenie systemu Aura Business podniosło jakość usług świadczonych przez Serwis EURA-TECH. Automatyzacja działań niektórych obszarów procesu rozpatrywania zleceń reklamacyjnych dla Klienta Detalicznego, jak również Kontrahenta, przyspieszyła obsługę zgłoszeń reklamacyjnych.
Stanisław Jagielski, Eura-Tech
Galeria
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację