Rozwiązania
Umów konsultację

Historia serwisowanych urządzeń

w systemie Aura Business

Stały dostęp do historii serwisowej

Pełna historia serwisowanych urządzeń zawsze pod ręką w wygodnym systemie do zarządzania serwisem? Dzięki oprogramowaniu Aura Business jest to możliwe! Moduł do serwisu pozwala na gromadzenie dowolnego zakresu informacji na temat serwisowanych maszyn i urządzeń. Na podstawie indywidualnego numeru przypisanego do urządzenia możliwe jest uzyskanie informacji na temat wszystkich związanych z nim zleceń oraz kosztów poniesionych w związku z ich realizacją.


Efektywna praca serwisantów

Aura Service Management Suite pomaga zwiększać efektywność pracy serwisantów poprzez skrócenie czasu poświęcanego na realizację zlecenia i ograniczenie liczby pomyłek. Wszystko to dzięki możliwości skonfigurowania systemu odpowiednio do indywidualnych potrzeb Twojego przedsiębiorstwa!

Wdrożenie systemu Aura Business podniosło jakość usług świadczonych przez Serwis EURA-TECH. Automatyzacja działań niektórych obszarów procesu rozpatrywania zleceń reklamacyjnych dla Klienta Detalicznego, jak również Kontrahenta, przyspieszyła obsługę zgłoszeń reklamacyjnych.

Stanisław Jagielski, Eura-Tech

Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business:

Kompletna baza informacji o serwisowanych urządzeniach

Stały dostęp do istotnych informacji związanych z realizowanymi zleceniami

Wygodne wyszukiwanie urządzeń z wykorzystaniem numerów seryjnych

Karta urządzenia i wiązanie produktów

Karta egzemplarza przedstawia wszytskie najważniejsze informacje o serwisowanym produkcie. Jest bazą wiedzy o specyfikacji urządzenia, jego właścicielu, a także dostarcza danych o procesie sprzedażowym sprzętu. Dodatkowo karta produktu serwisowanego stanowi miejsce gromadzenia informacje o wszelkich powiązaniach urządzenia - zadaniach, zdarzeniach, procesach, a także innych produktach. Ostatni aspekt przyczynia się do możliwości hierarchicznego łączenia egzemplarzy, który służy budowaniu podzespołów.


Stały podgląd na wszystkie produkty serwisowane

Lista egzemplarzy przedstawia wszystkie produkty serwisowane przez przedsiębiorstwo. Jest widokiem, który posiadając ogromne możliwości konfiguracyjne w zakresie kolumn i filtrów wspiera indywidualne potrzeby każdej firmy. Samodzielna możliwość wyboru dostępności oraz kolejności kolumn sprawia, że w pierwszej kolejności widoczne są te informacje, które są niezbędne kierownikom i serwisantom w ich codziennej pracy. Zarządzanie filtrami sprawia natomiast, że według własnych potrzeb można zbudować panel wyszukiwania poszczególnych produktów serwisowanych. Dodatkową możliwością listy egzemplarzy jest opcja pobierania własnoręcznie uporządkowanej zawartości do pliku xlsx. Dzięki temu lista z łatwością może być użytkowana również poza systemem.



Galeria

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 506 504 540

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2022 Aurabusiness.pl. All right reserved.