Historia serwisowanych urządzeń
w systemie Aura Business
Stały dostęp do historii serwisowej
Pełna historia serwisowanych urządzeń zawsze pod ręką w wygodnym systemie do zarządzania serwisem? Dzięki oprogramowaniu Aura Business jest to możliwe! Moduł do serwisu pozwala na gromadzenie dowolnego zakresu informacji na temat serwisowanych maszyn i urządzeń. Na podstawie indywidualnego numeru przypisanego do urządzenia możliwe jest uzyskanie informacji na temat wszystkich związanych z nim zleceń oraz kosztów poniesionych w związku z ich realizacją.
Efektywna praca serwisantów
Aura Service Management Suite pomaga zwiększać efektywność pracy serwisantów poprzez skrócenie czasu poświęcanego na realizację zlecenia i ograniczenie liczby pomyłek. Wszystko to dzięki możliwości skonfigurowania systemu odpowiednio do indywidualnych potrzeb Twojego przedsiębiorstwa!
Wdrożenie systemu Aura Business podniosło jakość usług świadczonych przez Serwis EURA-TECH. Automatyzacja działań niektórych obszarów procesu rozpatrywania zleceń reklamacyjnych dla Klienta Detalicznego, jak również Kontrahenta, przyspieszyła obsługę zgłoszeń reklamacyjnych.
Stanisław Jagielski, Eura-Tech
Galeria
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację