Zarządzanie pracą podwykonawców
w systemie Aura Business
Gdy obsługa zleceń realizowanych przez firmę wymaga współpracy z licznymi podwykonawcami, niezbędny jest dobry nadzór. System Aura Service Management Suite umożliwia skuteczny monitoring obsługi zleceń realizowanych przez podwykonawców.
Zarządzanie pracą podwykonawców — przebieg
Jak przebiega obsługa zleceń w naszym module do serwisu? Po zgłoszeniu zlecenia przez klienta administrator systemu przypisuje je do określonego podwykonawcy, który może zobaczyć swoje zlecenie w panelu podwykonawcy bądź otrzymać powiadomienie za pośrednictwem poczty e-mail lub wiadomości sms. Kiedy podwykonawca przyjmie zlecenie do realizacji, informacja przekazywana jest do panelu administracyjnego. Dzięki temu osoba nadzorująca obsługę zleceń ma dostęp do danych dotyczących m.in. czasu realizacji, postępu prac oraz zużycia materiału. Kiedy podwykonawca wykona zlecenie, może przekazać je do zatwierdzenia i zamknięcia przez osobę nadzorującą. Wszystkie te etapy przebiegają sprawnie dzięki przejrzystości paneli systemowych, ułatwiających komunikację i współpracę. System Aura Business to idealne rozwiązanie dla firm chcących usprawnić zarządzanie pracą podwykonawców — także mobilnych!
Serdecznie rekomendujemy współpracę z dostawcą oprogramowania — Questy Wdrożenia i Wsparcie IT Sp. z o.o. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście i elastyczność wobec wymagań klienta, utwierdzają nas w przekonaniu, iż jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.
Maciej Piątkowski, Interhandler
Galeria
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację