Praca serwisantów mobilnych
w systemie Aura Business
System Aura Service Management Suite to elastyczne narzędzie wspomagające zarządzanie pracą serwisantów mobilnych. O wygodzie i efektywności systemu decyduje przede wszystkim możliwość dostępu do informacji o zleceniach serwisowych z dowolnego urządzenia podłączonego do Internetu (np. laptopa, tabletu, smartfona lub domowego komputera). Dzięki temu serwisant pracujący na podlegającym mu obszarze może szybko pozyskać informacje m.in. na temat przypisanego do niego zlecenia, klienta i serwisowanego urządzenia.
Stały dostęp do ważnych danych
Moduł do serwisu z funkcją mobilnego dostępu poprzez przeglądarkę internetową pozwala na stałe aktualizowanie i utrzymywanie w systemie najświeższych informacji obejmujących m.in.: zgłoszenia wpływające do systemu, pracę serwisantów, historię maszyn i urządzeń, a także koszty związane z jego realizacją. Dzięki temu obsługa zgłoszeń serwisowych zawsze przebiega szybko i precyzyjnie!
Serdecznie rekomendujemy współpracę z dostawcą oprogramowania — Questy Wdrożenia i Wsparcie IT Sp. z o.o. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście i elastyczność wobec wymagań klienta, utwierdzają nas w przekonaniu, iż jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.
Maciej Piątkowski, Interhandler
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację