Baza rozwiązań
Zamów prezentację

Zarządzanie umowami serwisowymi

w systemie Aura Business

Sprawne zarządzanie umowami serwisowymi

Precyzyjne zarządzanie umowami serwisowymi jest jednym z najważniejszych zadań systemu Aura Business, który daje Ci możliwość kierowania wykonaniem bieżących zleceń zgodnie z ich priorytetem. Już od momentu przyjęcia zgłoszenia od klienta możliwa jest kontrola czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe oraz czasu jego realizacji. System pozwala także na rozdzielanie zleceń serwisowych pomiędzy podwykonawców.


Po zamknięciu zlecenia serwisowego system powiadamia klienta o jego zrealizowaniu. Cały proces zarządzania umowami serwisowymi jest realizowany przy pomocy prostego w obsłudze i przejrzystego panelu. Dodatkowo Aura Service Managament Suite pozwala na kontrolę terminu obowiązywania i czasu pozostałego do końca umowy serwisowej.

Wdrożenie systemu Aura Business podniosło jakość usług świadczonych przez Serwis EURA-TECH. Automatyzacja działań niektórych obszarów procesu rozpatrywania zleceń reklamacyjnych dla Klienta Detalicznego, jak również Kontrahenta, przyspieszyła obsługę zgłoszeń reklamacyjnych.

Stanisław Jagielski, Eura-Tech

Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business:

Precyzyjna kontrola czasu poświęcanego na realizację zlecenia

Łatwe ustalanie kolejności realizacji zleceń serwisowych zgodnie z ich wagą

Możliwość rozdzielenia zleceń serwisowych na Twoich podwykonawców

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Zamów prezentację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 512 629 704

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2020 Aurabusiness.pl. All right reserved.