Zarządzanie umowami serwisowymi
w systemie Aura Business
Sprawne zarządzanie umowami serwisowymi
Precyzyjne zarządzanie umowami serwisowymi jest jednym z najważniejszych zadań systemu Aura Business, który daje Ci możliwość kierowania wykonaniem bieżących zleceń zgodnie z ich priorytetem. Już od momentu przyjęcia zgłoszenia od klienta możliwa jest kontrola czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe oraz czasu jego realizacji. System pozwala także na rozdzielanie zleceń serwisowych pomiędzy podwykonawców.
Po zamknięciu zlecenia serwisowego system powiadamia klienta o jego zrealizowaniu. Cały proces zarządzania umowami serwisowymi jest realizowany przy pomocy prostego w obsłudze i przejrzystego panelu. Dodatkowo Aura Service Managament Suite pozwala na kontrolę terminu obowiązywania i czasu pozostałego do końca umowy serwisowej.
Wdrożenie systemu Aura Business podniosło jakość usług świadczonych przez Serwis EURA-TECH. Automatyzacja działań niektórych obszarów procesu rozpatrywania zleceń reklamacyjnych dla Klienta Detalicznego, jak również Kontrahenta, przyspieszyła obsługę zgłoszeń reklamacyjnych.
Stanisław Jagielski, Eura-Tech
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację