Zlecenia cykliczne
Automatyczne tworzenie wielu zleceń
Sprawna obsługa zleceń cyklicznych
Aura Business w obszarze Service Management usprawnia zarządzanie zleceniami. Ułatwia planowanie, sprawne przekazywanie zleceń oraz monitorowanie realizacji. System obsługuje zlecenia różnego typu - instalacje, serwis, gwarancje, reklamacje, przeglądy i inne. Wspiera także sprawną obsługę zleceń cyklicznych.
Organizacje, które wykonują cyklicznie zlecenia u swoich kontrahentów np. przeglądy maszyn czy przeglądy instalacji elektrycznych tracą mnóstwo czasu na ręczne tworzenie i opisywanie setek zleceń.
Brak przypomnienia klientowi o możliwości wykonania usługi może spowodować to, że klient wybierze inny serwis. Natomiast jeżeli cykliczność wynika z warunków umowy i jest obowiązkiem firmy, bardzo ważne jest dotrzymanie terminów.
Serdecznie rekomendujemy współpracę z dostawcą oprogramowania — Questy Wdrożenia i Wsparcie IT Sp. z o.o. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście i elastyczność wobec wymagań klienta, utwierdzają nas w przekonaniu, iż jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.
Maciej Piątkowski, Interhandler
Jak to wygląda w praktyce?
Tworząc zlecenie możesz oznaczyć je jako cykliczne i wyznaczyć częstotliwość powtórzeń. Ona może być dowolna. System w tle automatycznie utworzy zlecenia zaplanowane na kolejne miesiące, tygodnie czy lata. Gdy nadejdzie termin wykonania usługi np. przeglądu u klienta, kierownik oraz osoba odpowiedzialna zobaczy je: na liście zleceń, na pulpicie, na kanbanie, na timeline, na mapie. W ten sposób masz pewność, że zlecenie na pewno nie umknie Twojej uwadze i nie ubiegnie Cię konkurencja. Umówisz przegląd z wyprzedzeniem i zwiększysz przychody swojej firmy.
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację