Zarządzanie usługami

Rozwiązania Service Management

Spójna baza informacji

System Aura Business to rozwiązanie, dzięki któremu zarządzanie usługami staje się bardziej efeketywne. Z pomocą systemu możesz stworzyć uporządkowaną bazę wiedzy o serwisowanych produktach i realizowanych procesach. Możesz szybko zidentyfikować interesujący Cię produkt po unikalnym numerze seryjnym, masz również możliwość przyporządkowania produktów do danej firmy. Każdy produkt posiada historię procesów z nim związanych — odnajdziesz ją także w kartach konkretnych kontrahentów.

Aura Business logo

Opinie naszych klientów

„Jesteśmy zadowoleni z funkcjonalności, z dostępu do pełnych informacji o naszej bazie klientów, możliwości filtrowania ich według potrzeb i dostosowania oferty do rzeczywistych potrzeb klientów.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla LCB.
Alicja Szczepińska, LCB Sp. z o.o.
„Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla MTP.
Janusz Mazurczak, Grupa MTP
„Serdecznie rekomendujemy współpracę z dostawcą oprogramowania — Questy Wdrożenia i Wsparcie IT Sp. z o.o. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście i elastyczność wobec wymagań klienta, utwierdzają nas w przekonaniu, iż jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla Interhandler.
Maciej Piątkowski, Interhandler
„Ze względu na profesjonalizm i zaangażowanie ze strony firmy Questy proces wdrożenia przebiegał bardzo sprawnie. Jesteśmy pod wrażeniem ogromu wiedzy oraz zaangażowania pracowników, aby system był w pełni dopasowany zarówno do potrzeb naszych jak i naszych klientów.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla METAL-FACH.
Marta Marculewicz, METAL-FACH Technika Grzewcza
„Jako firma skupiamy się na obsłudze sprzedaży szerokiego wachlarza produktów do Klientów z kanału B2B, w związku z tym szukaliśmy narzędzia usprawniającego pracę i wymianę danych. Posiadając system ERP Exact, który nie jest popularnym systemem w firmach o podobnym profilu działania, mieliśmy duży problem ze znalezieniem firmy dostarczającej oprogramowanie typu B2B z możliwością integracji baz danych. Pomimo naszych wcześniejszych obaw o możliwość integracji, proces ten przeszedł bezproblemowo, umożliwiając nam korzystanie z nowoczesnych funkcji dostarczanego przez Questy oprogramowania.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla DEDRA.
Marcin Kruszewski, DEDRA Exim
„Z firmą Questy współpracujemy niemal od początku naszej działalności. Narzędzie, z którego za jej pośrednictwem korzystamy jest dla nas podstawowym środowiskiem pracy. Ma ono tę przewagę w stosunku do produktów konkurencyjnych, że jest szybko i sprawnie dostosowywane do naszych nowych wyzwań i obejmuje wyłącznie ściśle określony zestaw funkcji niezbędnych w codziennej pracy. Bardzo cenimy sobie bezpośrednią i sprawną formę kontaktu z dedykowanym opiekunem Questy i mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla Dom Pełen Energii.
Stanisław Górski, Dom Pełen Energii
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Questy. Zaproponowane rozwiązania systemu Aura Bussiness zostały płynnie wprowadzone do naszej firmy i dzięki temu możemy teraz cieszyć się poprawą organizacji pracy we wszystkich działach. Oczywiście polecamy.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla Loos Bosch.
Julia Domagała, Loos Centrum Sp. z o.o. Bosch Group
„Trzeba mieć świadomość, że wdrażanie tak trudnych systemów w rozwiniętej organizacji jest bardzo czasochłonne. Jednak dzięki wzajemnej współpracy, dobrej organizacji i komunikacji oraz dobremu przygotowaniu po naszej stronie jak i zespołu Questy, udało nam się znacząco poprawić funkcjonowanie wielu procesów zachodzących w firmie. Udało nam się wyeliminować problemy związane z integracją informacji (głównie informacje dotyczące kontrahentów, duplikaty firm, przepływ informacji). W naszym przypadku kluczowe było stworzenie unikalnego dla nas systemu ofertowania, który do tej pory był bardzo czasochłonny. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zespołu Aura znacząco skróciliśmy czas ich wykonywania.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla YG1.
Piotr Wodziński, YG1-Poland
„Wybraliśmy system Aura Business z dwóch przyczyn – przede wszystkim ze względu na spore doświadczenie i wiedzę konsultantów Questy w zakresie wspomagania biznesu. Po drugie, duże wrażenie zrobił na nas sam system – miał praktycznie wszystko, czego się spodziewaliśmy: czytelny interfejs, gotową integrację z wykorzystywanym przez nas systemem Symfonia Forte, wparcie dla mobilnych handlowców i mnóstwo funkcji.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla ZIBI.
Bogdan Skibiński, ZIBI S.A.
„Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że proces wdrażania poszczególnych modułów do naszego Aura CRM przebiegł pomyślnie. Wiele razy firma Questy miała z nami pod górkę, ale Panowie, którzy opiekowali się naszym systemem mają ogromną wiedzę, cierpliwość i są dobrze zorganizowani. Liczymy, że dalsza współpraca również będzie szła gładko.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla DTS.
Maciej Stram, DTS SYSTEM Sp. z o.o.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z procesu wdrożenia, jak i samego funkcjonowania systemu Aura Business w naszej firmie. Poprawiliśmy dzięki niemu procesy sprzedażowe i komunikację na poziomie klient – firma. Teraz nasi pracownicy generują protokoły serwisowe z poziomu systemu, co pozwoliło nam na rezygnację z ręcznie wypełnianych papierowych protokołów.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla Pikselomania.
Dawid Bęben, Pikselomania
„Wdrożenie Aury CRM pozwoliło nam usprawnić komunikację wewnętrzną dotyczącą naszych kontrahentów, a także usystematyzować szeroką wiedzę na ich temat i ich potrzeby. Dzięki CRM mamy dostęp do całej historii danego kontrahenta, a zatem odpowiednio możemy dostosować działania marketingowe. CRM pomaga nam także bardzo sprawnie zdalnie organizować szkolenia w wielu lokalizacjach w Polsce.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla hairtalk.
Iwona Działach, hairtalk
„Jesteśmy zadowoleni z funkcjonalności, z dostępu do pełnych informacji o naszej bazie klientów, możliwości filtrowania ich według potrzeb i dostosowania oferty do rzeczywistych potrzeb klientów.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla LCB.
Alicja Szczepińska, LCB Sp. z o.o.
„Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
Aura Business - wsparcie obszaru SM dla MTP.
Janusz Mazurczak, Grupa MTP

Korzyści z wdrożenia rozwiązania Aura Business

  • Obniżanie kosztów napraw dzięki lepszej znajomości przyczyn awarii
  • Usprawnienie procesu realizacji zleceń
  • Kompletna i łatwo dostępna baza wiedzy na temat serwisowanych urządzeń
  • Łatwa analiza rentowności poszczególnych zleceń
  • Automatyzacja procesu przyjmowania zleceń – klienci mają możliwość zgłaszania usterek w dogodnej dla siebie chwili

To tylko niektóre z możliwości systemu Aura Business.

Precyzyjne planowanie i koordynacja pracy

Efektywne zarządzanie rentownością zleceń

Usprawnienie procesu realizacji zleceń

Płynny przepływ informacji o zleceniach

Szacowanie rentowności zleceń

Aura Business ułatwia również sprawne szacowanie rentowności zleceń. W jaki sposób? Między innymi dzięki możliwości rejestracji czasu pracy pod konkretnym zleceniem oraz raportom obrazującym rentowność współpracy z konkretnymi kontrahentami. System pozwala też zwiększać efektywność monitorowania przyczyn powstawania awarii, a w rezultacie redukować koszty napraw. Przyczyniają się do tego raporty dające jasny obraz najczęściej spotykanych przyczyn usterek.

Zarządzanie pracą serwisantów

Aura Business ułatwi także zarządzanie pracą serwisantów. Z pomocą kalendarza zyskasz podgląd zadań realizowanych przez Twoich pracowników i efektywniej zaplanujesz ich pracę, porównując obciążenie zadaniami oraz postęp realizowanych przez nich zleceń. Dzięki dostępowi do wszystkich tych informacji łatwiejsze stanie się także zastępowanie nieobecnych pracowników!

Zgłoszenia online

Nasz system stanowi udogodnienie również dla Twoich klientów. Aura Business umożliwia zgłaszanie przez nich zleceń przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Klienci mają możliwość stworzenia bardzo szczegółowego opisu zlecenia, a nawet dodania zdjęć usterki. Przekonaj się, jak Aura Business może usprawnić zarządzanie usługami w Twojej firmie!

Chcesz przekonać się, w jaki sposób rozwiązanie Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera