Zamówienia handlowców

Wsparcie w terenie

Aura Business pozwala usprawnić działania handlowców pracujących w terenie. Zyskują oni narzędzie, które umożliwia im składanie zamówień w imieniu klientów. Twoi pracownicy już nigdy więcej nie będą musieli poświęcać czasu na przepisywanie zamówień z notatek do systemu po każdej wizycie u klienta. To pozwala zaoszczędzić czas oraz zmniejszyć ryzyko popełnienia błędu w zamówieniu. Tworzenie zamówienia dla klienta odbywa się błyskawicznie. Dodawanie produktów, określanie ich liczby oraz przydzielanie rabatów to tylko kilka kliknięć!

Z zamówień handlowców można korzystać także wtedy, gdy klienci wolą składać zamówienia w bardziej tradycyjny sposób — telefonicznie lub mailowo. Twoi pracownicy mogą zająć się przygotowaniem zamówienia już w trakcie rozmowy telefonicznej.

KORZYŚCI

Usprawnienie działań handlowców w terenie
Oszczędność czasu
Zmniejszenie ryzyka pomyłek
Szybsza obsługa klientów, którzy preferują tradycyjne metody zamawiania

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację