Aplikacja CRM

współpracująca z rozwiązaniami Aura Business

Mobilna aplikacja CRM

Rozwiązania Aura Business CRM to elastyczne narzędzia, wspomagające sprzedaż i marketing. Aplikacja CRM na Android oraz iOS jest skutecznym rozwiązaniem dla firm, w których handlowcy pracują w terenie. Dzięki niej, mogą oni korzystać z wiedzy o klientach, będąc w dowolnym miejscu na świecie — za pomocą urządzenia mobilnego.

Jak działa?

Aplikacja CRM łączy się z rozwiązaniami Aura Business. Sprawia, że nie trzeba wykonywać tej samej pracy dwukrotnie. Dane o klientach przenoszą się automatycznie, nie ma potrzeby wpisywania ich ponownie na komputerze. Nie ma także konieczności ręcznego przepisywania informacji lub przesyłania ich np. przez e- mail czy SMSy. Wszystko odbywa się automatycznie, bez ingerencji człowieka.

Rozwiązania CRM. Aplikacja mobilna CRM współpracująca z głównym oprogramowaniem do zarządzania sprzedażą.

Opinia klienta

„Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
Aura Business - CRM dla MTP.
Janusz Mazurczak, Grupa MTP

Dostęp do bazy firm i osób kontaktowych

Aplikacja umożliwia szybki dostęp do całej bazy klientów, którą przechowujesz w ramach rozwiązań Aura Business. Umożliwia także szybkie dodawanie kolejnych kontaktów, co może okazać się niezwykle przydatne dla mobilnych handlowców.

Szybkie planowanie zadań

Dzięki aplikacji CRM, handlowiec może błyskawicznie zaplanować zadanie, które zapisze się w systemie. To pozwoli oszczędzić jego czas, a zarazem sprawi, że nie zapomni o obietnicach, złożonych klientowi.

Dostęp do zaległych i bieżących zadań

Aplikacja CRM pozwoli handlowcom również lepiej zarządzać swoim czasem. Dzięki dostępnej tam liście bieżących i zaległych zadań, będą oni mogli lepiej planować swój czas i łatwiej pilnować domknięcia wszystkich zaplanowanych na dany dzień zadań

Rozwiązania CRM. Aplikacja mobilna CRM współpracująca z głównym oprogramowaniem do zarządzania sprzedażą.

Monitorowanie lokalizacji handlowców

Połączenie bazowej wersji systemu Aura Business z mobilną aplikacją Aura CRM pozwala przejść na zupełnie nowy poziom zarządzania sprzedażą. Aplikacja zainstalowana wz telefonie handlowca może udostępniać informacje oz jego bieżącej lokalizacji. Kierownik, po przejściu do mapy wz webowym systemie, zobaczy położenie pracownika.

Co zyskujesz?

  • Ułatwione planowanie spotkań wz terenie
  • Wygodne monitorowanie bieżącego położenia handlowców
  • Błyskawiczne wyszukiwanie klientów wz okolicy handlowca

Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business:

  • Dostęp do bazy firm i osób kontaktowych
  • Szybkie planowanie zadań
  • Dostęp do zaległych i bieżących zadań
  • Intuicyjny w obsłudze interfejs
  • Połączenia telefoniczne z poziomu aplikacji
  • Stały dostęp do ważnych informacji o zadaniach
  • Możliwość szybkiego dodania kontaktu lub zadania
  • Możliwość szybkiego skontaktowania się z klientem
  • Możliwość dodawanie notatek ze spotkań w aplikacji

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera