Aplikacja do zarządzania zleceniami
współpracująca z rozwiązaniami Aura Business
Mobilna aplikacja do obsługi zleceń
Rozwiązania Aura Business Service Management to elastyczne narzędzia, wspomagające obsługę zleceń. Aplikacja mobilna na Android oraz iOS, która z nimi współpracuje, jest skutecznym rozwiązaniem dla firm, których pracownicy realizują różnego rodzaju zlecenia w terenie. Ułatwia ich delegowanie i wspiera komunikację na linii kierownik — serwisant.
Aplikacja do zarządzania zleceniami łączy się z rozwiązaniami Aura Business. Dzięki temu dane o zleceniach przenoszą się automatycznie. Nie ma konieczności ręcznego przepisywania informacji lub ich przesyłania np przez e-mail czy SMSy.
Opinia klienta
„Trzeba mieć świadomość, że wdrażanie tak trudnych systemów w rozwiniętej organizacji jest bardzo czasochłonne. Jednak dzięki wzajemnej współpracy, dobrej organizacji i komunikacji oraz dobremu przygotowaniu po naszej stronie jak i zespołu Questy, udało nam się znacząco poprawić funkcjonowanie wielu procesów zachodzących w firmie. Udało nam się wyeliminować problemy związane z integracją informacji (głównie informacje dotyczące kontrahentów, duplikaty firm, przepływ informacji). W naszym przypadku kluczowe było stworzenie unikalnego dla nas systemu ofertowania, który do tej pory był bardzo czasochłonny. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zespołu Aura znacząco skróciliśmy czas ich wykonywania.”
Aplikacja działa w trybie online i offline
Użytkownik, który nie ma dostępu do sieci, wciąż może z niej korzystać. Wiedza o zleceniu, która się tam pojawi, zostanie zaktualizowana po ponownym połączeniu się z Internetem.
Elastyczne rozwiązanie
Zakres danych, który obsługiwać będzie aplikacja do zleceń, w każdym przypadku może być inny. Indywidualne potrzeby organizacji mogą bowiem wpływać na konieczność stworzenia indywidualnych pól do opisu zlecenia lub wyodrębnieniu jedynie części zleceń z interfejsu głównego do obsługi w aplikacji.
Szybkie delegowanie i weryfikowanie zleceń
Kierownik, korzystając z głównego interfejsu, może przekazywać zlecenia oraz weryfikować ich realizację. Osoba odpowiedzialna po ich wykonaniu, potwierdza realizację w aplikacji i dodaje stosowne informacje.
Informacje o zleceniu
Weryfikację wykonania zlecenia ułatwiają pola opisu. Dzięki nim pracownik może dodać dowolną informację na temat przebiegu jego realizacji, np. jak dużo czasu poświęcił na zlecenie, jakie materiały wykorzystał lub czy napotkał określone trudności itd.
Wyświetlanie dodatkowych informacji
Aplikacja do zarządzania zleceniami umożliwia także przeniesienie użytkownika do zewnętrznych źródeł, np. do map dojazdu do klienta w wybranej aplikacji. Może także przenieść użytkownika do głównego interfejsu w wersji WEBbowej, jeśli potrzebne są dodatkowe funkcjonalności.
Monitorowanie lokalizacji serwisantów
Połączenie webowej wersji rozwiązania Aura Business z mobilną aplikacją Aura Services otwiera całkiem nowe możliwości w zakresie zarządzania zleceniami. Aplikacja zainstalowana w telefonie serwisanta może udostępniać informacje o jego aktualnym położeniu. Kierownik, po przejściu do mapy w bazowym systemie, zobaczy lokalizację pracownika.
Co zyskujesz?
- Łatwe planowanie zleceń w terenie
- Wygodne monitorowanie aktualnego położenia serwisantów
- Błyskawiczne wyszukiwanie zleceń w pobliżu serwisanta
- Zmniejszenie kosztów paliwa i oszczędność czasu
Dlaczego warto skorzystać z aplikacji do zarządzania zleceniami?
Przedstawiamy wybrane funkcje i korzyści:
- Praca w trybie online i offline
- Powiadomienia push
- Szybkie przekazywanie zleceń
- Wyświetlanie trasy na mapie
- Sprawna komunikacja i wygodne planowanie tras
- Dzięki funkcji powiadomień push, pracownik natychmiast otrzymuje informację o nowym zleceniu
- Stały dostęp do informacji o zleceniach
- Rejestrowanie zdarzeń i wykorzystanych materiałów
- Błyskawiczna aktualizacja statusu zlecenia
- Ułatwia dotrzymywanie terminów realizacji
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację