Aplikacja do zarządzania zleceniami

współpracująca z rozwiązaniami Aura Business

Mobilna aplikacja do obsługi zleceń

Rozwiązania Aura Business Service Management to elastyczne narzędzia, wspomagające obsługę zleceń. Aplikacja mobilna na Android oraz iOS, która z nimi współpracuje, jest skutecznym rozwiązaniem dla firm, których pracownicy realizują różnego rodzaju zlecenia w terenie. Ułatwia ich delegowanie i wspiera komunikację na linii kierownik — serwisant.

Aplikacja do zarządzania zleceniami łączy się z rozwiązaniami Aura Business. Dzięki temu dane o zleceniach przenoszą się automatycznie. Nie ma konieczności ręcznego przepisywania informacji lub ich przesyłania np przez e-mail czy SMSy.

Aplikacja do zarządzania zleceniami w serwisie

Opinia klienta

„Trzeba mieć świadomość, że wdrażanie tak trudnych systemów w rozwiniętej organizacji jest bardzo czasochłonne. Jednak dzięki wzajemnej współpracy, dobrej organizacji i komunikacji oraz dobremu przygotowaniu po naszej stronie jak i zespołu Questy, udało nam się znacząco poprawić funkcjonowanie wielu procesów zachodzących w firmie. Udało nam się wyeliminować problemy związane z integracją informacji (głównie informacje dotyczące kontrahentów, duplikaty firm, przepływ informacji). W naszym przypadku kluczowe było stworzenie unikalnego dla nas systemu ofertowania, który do tej pory był bardzo czasochłonny. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zespołu Aura znacząco skróciliśmy czas ich wykonywania.”
Aura Business - rozwiązanie serwisowe dla YG1.
Piotr Wodziński, YG1-Poland

Aplikacja działa w trybie online i offline

Użytkownik, który nie ma dostępu do sieci, wciąż może z niej korzystać. Wiedza o zleceniu, która się tam pojawi, zostanie zaktualizowana po ponownym połączeniu się z Internetem.

Elastyczne rozwiązanie

Zakres danych, który obsługiwać będzie aplikacja do zleceń, w każdym przypadku może być inny. Indywidualne potrzeby organizacji mogą bowiem wpływać na konieczność stworzenia indywidualnych pól do opisu zlecenia lub wyodrębnieniu jedynie części zleceń z interfejsu głównego do obsługi w aplikacji.

Szybkie delegowanie i weryfikowanie zleceń

Kierownik, korzystając z głównego interfejsu, może przekazywać zlecenia oraz weryfikować ich realizację. Osoba odpowiedzialna po ich wykonaniu, potwierdza realizację w aplikacji i dodaje stosowne informacje.

Aplikacja mobilna ze zleceniami w serwisie

Informacje o zleceniu

Weryfikację wykonania zlecenia ułatwiają pola opisu. Dzięki nim pracownik może dodać dowolną informację na temat przebiegu jego realizacji, np. jak dużo czasu poświęcił na zlecenie, jakie materiały wykorzystał lub czy napotkał określone trudności itd.

Wyświetlanie dodatkowych informacji

Aplikacja do zarządzania zleceniami umożliwia także przeniesienie użytkownika do zewnętrznych źródeł, np. do map dojazdu do klienta w wybranej aplikacji. Może także przenieść użytkownika do głównego interfejsu w wersji WEBbowej, jeśli potrzebne są dodatkowe funkcjonalności.

Monitorowanie lokalizacji serwisantów

Połączenie webowej wersji rozwiązania Aura Business z mobilną aplikacją Aura Services otwiera całkiem nowe możliwości w zakresie zarządzania zleceniami. Aplikacja zainstalowana w telefonie serwisanta może udostępniać informacje o jego aktualnym położeniu. Kierownik, po przejściu do mapy w bazowym systemie, zobaczy lokalizację pracownika.

Co zyskujesz?

  • Łatwe planowanie zleceń w terenie
  • Wygodne monitorowanie aktualnego położenia serwisantów
  • Błyskawiczne wyszukiwanie zleceń w pobliżu serwisanta
  • Zmniejszenie kosztów paliwa i oszczędność czasu

Dlaczego warto skorzystać z aplikacji do zarządzania zleceniami?

Przedstawiamy wybrane funkcje i korzyści:

  • Praca w trybie online i offline
  • Powiadomienia push
  • Szybkie przekazywanie zleceń
  • Wyświetlanie trasy na mapie
  • Sprawna komunikacja i wygodne planowanie tras
  • Dzięki funkcji powiadomień push, pracownik natychmiast otrzymuje informację o nowym zleceniu
  • Stały dostęp do informacji o zleceniach
  • Błyskawiczna aktualizacja statusu zlecenia
  • Ułatwia dotrzymywanie terminów realizacji

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Doinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Dla Partnera
  • Finansowanie