Baza wiedzy o kontrahentach
Jedno miejsce z wszystkimi informacjami o kliencie
Baza wiedzy o kontrahentach to miejsce, w którym przechowywane są wszystkie niezbędne informacje o Twoich klientach. System Aura Business porządkuje te dane, dzięki czemu stają się łatwe w analizie i wspierają codzienną pracę. Kartoteki stanowią wartościowe źródło informacji na temat całej historii współpracy z klientem i pozwalają zachowywać ciągłość obsługi. Baza to gwarancja porządku i szybkiego dostępu do najważniejszych informacji o klientach. Dane przechowywane w systemie są bezpieczne, nie zaginą i nie zostaną przypadkowo usunięte przez nieuprawnione osoby.
Opinia klienta
„Z firmą Questy współpracujemy niemal od początku naszej działalności. Narzędzie, z którego za jej pośrednictwem korzystamy jest dla nas podstawowym środowiskiem pracy. Ma ono tę przewagę w stosunku do produktów konkurencyjnych, że jest szybko i sprawnie dostosowywane do naszych nowych wyzwań i obejmuje wyłącznie ściśle określony zestaw funkcji niezbędnych w codziennej pracy. Bardzo cenimy sobie bezpośrednią i sprawną formę kontaktu z dedykowanym opiekunem Questy i mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę.”
Możliwości bazy wiedzy o kontrahentach
- Lista kontrahentów: wszyscy kontrahenci widoczni się na jednej, przejrzystej i elastycznej liście uzupełnionej o wiele opcji filtrowania.
- Lista osób kontaktowych: możliwe jest śledzenie i wykonywanie działań również na osobach kontaktowych przypisanych do klientów.
- Kartoteka klienta: posiadasz wiedzę o danych klienta, dokumentach, zadaniach, procesach, szansach, korespondencji, czy egzemplarzach przypisanych do klienta.
- Atrybuty: masz możliwość dokładnego opisania każdego kontrahenta wykorzystując samodzielnie stworzone atrybuty.
- Historia zmian: istnieje opcja pełnej kontroli zmian dokonywanych w poszczególnych obszarach karty kontrahenta.
- Zarządzanie: samodzielnie możesz zarządzać dostępnością kart dla pracowników, blokadami sprzedaży, a także procesem weryfikacji nowych klientów.
- Integracja z GUS: część danych w kartotece klienta możesz uzupełnić automatycznie wykorzystując jego numer NIP i funkcję integracji z GUS.
- Import kontrahentów: posiadasz kilka opcji dodawania klientów – ręcznie, za pomocą importu i dzięki integracji z ERP.
Korzyści wdrożenia systemu Aura Business
- Pełen dostęp do wszystkich najważniejszych danych klienta.
- Aktualna wiedza o zasadach i historii współpracy z kontrahentem.
- Wiele opcji tworzenia nowych kartotek klientów.
- Automatyzacje dzięki integracjom z GUS i ERP.
- Stała kontrola nad zmianami w karcie kontrahenta.
- Możliwość wykonywania wielu działań w jednym miejscu.
Posiadasz większe potrzeby i szukasz programu szytego na miarę?
Przekonaj się, w jaki sposób system Aura Business może wesprzeć Twoją firmę.
Umów konsultację