Baza wiedzy o kontrahentach

Jedno miejsce z wszystkimi informacjami o kliencie

Baza wiedzy o kontrahentach to miejsce, w którym przechowywane są wszystkie niezbędne informacje o Twoich klientach. System Aura Business porządkuje te dane, dzięki czemu stają się łatwe w analizie i wspierają codzienną pracę. Kartoteki stanowią wartościowe źródło informacji na temat całej historii współpracy z klientem i pozwalają zachowywać ciągłość obsługi. Baza to gwarancja porządku i szybkiego dostępu do najważniejszych informacji o klientach. Dane przechowywane w systemie są bezpieczne, nie zaginą i nie zostaną przypadkowo usunięte przez nieuprawnione osoby.

Baza wiedzy o kontrahentach w rozwiazaniu dedykowanym.

Opinia klienta

„Z firmą Questy współpracujemy niemal od początku naszej działalności. Narzędzie, z którego za jej pośrednictwem korzystamy jest dla nas podstawowym środowiskiem pracy. Ma ono tę przewagę w stosunku do produktów konkurencyjnych, że jest szybko i sprawnie dostosowywane do naszych nowych wyzwań i obejmuje wyłącznie ściśle określony zestaw funkcji niezbędnych w codziennej pracy. Bardzo cenimy sobie bezpośrednią i sprawną formę kontaktu z dedykowanym opiekunem Questy i mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę.”
Aura Business - rozwiązanie CRM dla Dom Pełen Energii
Stanisław Górski, Dom Pełen Energii

Możliwości bazy wiedzy o kontrahentach:

  • Lista kontrahentów: wszyscy kontrahenci widoczni się na jednej, przejrzystej i elastycznej liście uzupełnionej o wiele opcji filtrowania.
  • Lista osób kontaktowych: możliwe jest śledzenie i wykonywanie działań również na osobach kontaktowych przypisanych do klientów.
  • Kartoteka klienta: posiadasz wiedzę o danych klienta, dokumentach, zadaniach, procesach, szansach, korespondencji, czy egzemplarzach przypisanych do klienta.
  • Atrybuty: masz możliwość dokładnego opisania każdego kontrahenta wykorzystując samodzielnie stworzone atrybuty.
  • Historia zmian: istnieje opcja pełnej kontroli zmian dokonywanych w poszczególnych obszarach karty kontrahenta.
  • Zarządzanie: samodzielnie możesz zarządzać dostępnością kart dla pracowników, blokadami sprzedaży, a także procesem weryfikacji nowych klientów.
  • Integracja z GUS: część danych w kartotece klienta możesz uzupełnić automatycznie wykorzystując jego numer NIP i funkcję integracji z GUS.
  • Import kontrahentów: posiadasz kilka opcji dodawania klientów – ręcznie, za pomocą importu i dzięki integracji z ERP.

Korzyści wdrożenia systemu Aura Business:

  1. Pełen dostęp do wszystkich najważniejszych danych klienta.
  2. Aktualna wiedza o zasadach i historii współpracy z kontrahentem.
  3. Wiele opcji tworzenia nowych kartotek klientów.
  4. Automatyzacje dzięki integracjom z GUS i ERP.
  5. Stała kontrola nad zmianami w karcie kontrahenta.
  6. Możliwość wykonywania wielu działań w jednym miejscu.

Posiadasz większe potrzeby i szukasz programu szytego na miarę?

Przekonaj się, w jaki sposób system Aura Business może wesprzeć Twoją firmę.

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera