Business Automation
Z Aura Business CRM
Automatyzacja w biznesie
Aura Business wspiera sprzedaż i marketing w usprawnieniu procesów sprzedażowych. Połączenie zaawansowanego rozwiązania CRM z narzędziem do automatyzacji umożliwia prowadzenie skutecznych działań marketingowych oraz sprzedażowych.
Kreator reguł to narzędzie do automatyzacji, którego celem jest zautomatyzowanie działań, które mają wpływ na efektywność procesów sprzedażowych i marketingowych. Kreator wykorzystuje informacje zawarte w systemie CRM. Na ich podstawie wykonuje akcje, które zaplanuje użytkownik.
Opinia klienta
„Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
Kreator reguł automatycznych
Kreator składa się z wyzwalaczy, warunków i akcji. W ten sposób możesz tworzyć wiele automatycznych działań:
- Wysłać wiadomości e-mail – wysyłanie sekwencji wiadomości w określonym czasie to doskonały sposób na dostarczenie dodatkowej wiedzy o produkcie Twoim potencjalnym klientom.
- Tworzyć szanse sprzedaży – CRM pozwala na zarządzanie procesem sprzedaży z dowolnymi etapami, w których znajdują się szanse sprzedaży. Handlowcy nie muszą poświęcać dodatkowego czasu na tworzenie szans, reguły automatyzacji mogą ich w tym wyręczyć.
- Wykonywać działania na wybranych użytkownikach – możesz to wykorzystać np. do promocji na konkretnych segmentach oznaczonych tagiem lub atrybutem.
- Dodawać i odejmować tagi – działania na tagach mają nieskończenie wiele możliwości. Możesz dodawać tagi na podstawie wielu działań, które wykonujesz w systemie. Poniżej zobaczysz przykład zastosowania.
- Zmieniać atrybuty użytkownika lub firmy – reguła może np. zmieniać status współpracy w zależności od tego, czy kontrahent jest leadem, klientem, partnerem itd.
Wsparcie sprzedaży i marketingu za pomocą business automation — automatyczna obsługa zapytań z Twojej strony www
W jaki sposób możesz zautomatyzować przepływ zapytań, które składają potencjalni klienci na Twojej stronie www? Z rozwiązaniem Aura Business to proste. Już poniższy przypadek pokazuje pierwsze korzyści z automatyzacji zapytań przyniesie wiele korzyści i dla działu sprzedaży i marketingu. Optymalizacja całego procesu to zaoszczędzony czas i budżet, który możesz poświęcić na dodatkowe działania sprzedażowe.
Jak CRM i kreator reguł pomoże w obsłudze tych zapytań?
Najważniejsze korzyści:
- odciążenie handlowców od powtarzających się czynności - tworzenie kartotek klientów, rejestracja zapytań,
- niwelowanie pomyłek — żadne zapytanie nie zostanie pominięte,
- zwiększenie czasu reakcji na zapytanie (im szybszy czas reakcji tym większe prawdopodobieństwo wygranej) — pracownicy zyskają dostęp do aktualnego raportu, który informuje ich o utworzonym kontrahencie,
- zwiększenie świadomości swoich potencjalnych klientów, co pozwala na szybsze zamykanie transakcji — potencjalni klienci otrzymują dodatkową wiedzę o Twoim produkcie, poznają case study zadowolonych klientów,
- ciągła optymalizacja procesów — kreator pozwala na samodzielne tworzenie reguł.
Automatyzacja działań marketingowych — dostarczanie odpowiedniej wiedzy na różnym etapie zakupowym
Dostosowanie komunikatu, treści reklamowych, informacji do osoby jest niezwykle istotne. Inaczej prowadzisz spotkanie biznesowe z zarządem, a inaczej ze swoim zespołem. Odwrócenie komunikatu między tymi grupami mogłoby mieć negatywne skutki. Przeprowadzenie prezentacji, przedstawienie obszernych raportów i zestawień nie zainteresuje zespołu, który oczekuje konkretnego podziału zadań. Natomiast Zarząd nie chciałby tracić czasu na poznawanie szczegółowych działań, które prowadzisz. Liczy się efekt. Podobnie jest z klientem na różnym etapie zakupowym. Dostarczaj mu treści, których potrzebuje, aby przesunąć się dalej w Twoim procesie sprzedaży.
Jak CRM i kreator reguł pomoże zautomatyzować dostarczanie odpowiedniej treści?
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Oszczędność czasu: system na podstawie etapu w lejku sam wysyła odpowiednie wiadomości
- Większa szansa na wygraną: Twoi potencjalni klienci otrzymują wartościowe materiały na odpowiednim etapie, dlatego chętnie czytają Twoje treści, częściej wracają do produktu
- Budowanie relacji: klienci widzą Twoje zaangażowanie i chętniej rozmawiają o ich sytuacji z handlowcami
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację