Zarządzanie reklamacjami
w systemie Aura Business
Sprawne zarządzanie reklamacjami
System Aura Business Service Management Suite to narzędzie wykorzystywane do usprawnienia obsługi reklamacji — zwłaszcza w firmach produkujących i serwisujących skomplikowane urządzenia oraz wykorzystujących złożone procedury reklamacyjne. Zarządzanie reklamacjami w systemie Aura Business to nie tylko sprawne przetwarzanie reklamacji według ustalonych ścieżek przepływu informacji, ale również efektywne zarządzanie ich przyczynami i procesami ustawicznego doskonalenia produktu. Atutem jest automatyczna wymiana danych z systemami ERP, która przyspiesza dostęp do informacji o kliencie, zakupionych przez niego produktach i rozliczeniach.
Opinia klienta
„Trzeba mieć świadomość, że wdrażanie tak trudnych systemów w rozwiniętej organizacji jest bardzo czasochłonne. Jednak dzięki wzajemnej współpracy, dobrej organizacji i komunikacji oraz dobremu przygotowaniu po naszej stronie jak i zespołu Questy, udało nam się znacząco poprawić funkcjonowanie wielu procesów zachodzących w firmie. Udało nam się wyeliminować problemy związane z integracją informacji (głównie informacje dotyczące kontrahentów, duplikaty firm, przepływ informacji). W naszym przypadku kluczowe było stworzenie unikalnego dla nas systemu ofertowania, który do tej pory był bardzo czasochłonny. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zespołu Aura znacząco skróciliśmy czas ich wykonywania.”
Możliwości systemu do reklamacji
System do reklamacji umożliwia gromadzenie dowolnych – oczekiwanych przez biznes – informacji, plików i dokumentów związanych z procesem reklamacji, a także dopasowanie przepływu informacji do potrzeb użytkowników. Pozwala również na precyzyjne raportowanie danych związanych z obsługą procesów reklamacyjnych oraz wskaźników efektywności (KPI). System Aura Business to narzędzie znacznie usprawniające zarządzanie reklamacjami i umożliwiające zminimalizowanie ryzyka występowania kolejnych usterek!
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Zmniejszenie kosztów związanych z obsługą częstych reklamacji
- Przyspieszenie procesu doskonalenia produktów
- Szybkie i precyzyjne raportowanie procesu obsługi reklamacji