Historia serwisowanych urządzeń
w systemie Aura Business
Stały dostęp do historii serwisowej
Pełna historia serwisowanych urządzeń zawsze pod ręką w wygodnym systemie do zarządzania serwisem? Dzięki oprogramowaniu Aura Business jest to możliwe! Moduł do serwisu pozwala na gromadzenie dowolnego zakresu informacji na temat serwisowanych maszyn i urządzeń. Na podstawie indywidualnego numeru przypisanego do urządzenia możliwe jest uzyskanie informacji na temat wszystkich związanych z nim zleceń oraz kosztów poniesionych w związku z ich realizacją.
Opinia klienta
„Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z procesu wdrożenia, jak i samego funkcjonowania systemu Aura Business w naszej firmie. Poprawiliśmy dzięki niemu procesy sprzedażowe i komunikację na poziomie klient – firma. Teraz nasi pracownicy generują protokoły serwisowe z poziomu systemu, co pozwoliło nam na rezygnację z ręcznie wypełnianych papierowych protokołów.”
Efektywna praca serwisantów
Aura Service Management Suite pomaga zwiększać efektywność pracy serwisantów poprzez skrócenie czasu poświęcanego na realizację zlecenia i ograniczenie liczby pomyłek. Wszystko to dzięki możliwości skonfigurowania systemu odpowiednio do indywidualnych potrzeb Twojego przedsiębiorstwa!
Karta urządzenia i wiązanie produktów
Karta egzemplarza przedstawia wszytskie najważniejsze informacje o serwisowanym produkcie. Jest bazą wiedzy o specyfikacji urządzenia, jego właścicielu, a także dostarcza danych o procesie sprzedażowym sprzętu. Dodatkowo karta produktu serwisowanego stanowi miejsce gromadzenia informacje o wszelkich powiązaniach urządzenia - zadaniach, zdarzeniach, procesach, a także innych produktach. Ostatni aspekt przyczynia się do możliwości hierarchicznego łączenia egzemplarzy, który służy budowaniu podzespołów.
Stały podgląd na wszystkie produkty serwisowane
Lista egzemplarzy przedstawia wszystkie produkty serwisowane przez przedsiębiorstwo. Jest widokiem, który posiadając ogromne możliwości konfiguracyjne w zakresie kolumn i filtrów wspiera indywidualne potrzeby każdej firmy. Samodzielna możliwość wyboru dostępności oraz kolejności kolumn sprawia, że w pierwszej kolejności widoczne są te informacje, które są niezbędne kierownikom i serwisantom w ich codziennej pracy. Zarządzanie filtrami sprawia natomiast, że według własnych potrzeb można zbudować panel wyszukiwania poszczególnych produktów serwisowanych. Dodatkową możliwością listy egzemplarzy jest opcja pobierania własnoręcznie uporządkowanej zawartości do pliku xlsx. Dzięki temu lista z łatwością może być użytkowana również poza systemem.
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Kompletna baza informacji o serwisowanych urządzeniach
- Stały dostęp do istotnych informacji związanych z realizowanymi zleceniami
- Wygodne wyszukiwanie urządzeń z wykorzystaniem numerów seryjnych
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację