Integracja Aura Business z Comarch ERP Optima

Celem integracji systemów informatycznych jest scalanie oprogramowań w taki sposób, by mogły się one ze sobą komunikować i wzajemnie korzystać ze swoich zasobów. Rozwiązanie to okazuje się szczególnie przydatne w przedsiębiorstwach, które jednocześnie używają kilku systemów mających różne przeznaczenie, ale zawierających wspólne dane bądź będących wykorzystywanych w tych samych procesach.

Oprogramowanie Aura Business to narzędzie, które w zakresie Comarch ERP Optima integruje się z trzema głównymi obszarami: z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM), platformą B2B do sprzedaży produktów online oraz mobilnym programem wspierającym obsługę zleceń i serwisów. Synergia pomiędzy poszczególnymi systemami a oprogramowaniem ERP Optima umożliwia sprawną obsługę realizacji procesu sprzedaży bez konieczności powielania działań i duplikowania informacji.

Integracja CRM z Comarch Optima ERP

Opinia klienta

„Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
Aura Business - CRM dla MTP.
Janusz Mazurczak, Grupa MTP

Integracja Optima ERP z CRM

Aura CRM jest systemem CRM, za pomocą którego możliwe jest zarządzanie siłami sprzedaży oraz budowanie i udostępnianie wiedzy o klientach. Aura CRM oferuje także możliwość zarządzania ofertowaniem i szansami sprzedażowymi. Do głównych funkcji systemu CRM należy:

  • skuteczne planowanie sprzedaży,
  • monitorowanie szans sprzedaży,
  • obsługa zamówień handlowców
  • ofertowanie,
  • raportowanie,
  • mailing grupowy.

Integracja naszego rozwiązania CRM z Comarch ERP Optima jest zautomatyzowanym procesem, który nie wymaga zaangażowania użytkownika. Kluczowe dane (np. dokumenty sprzedaży, rozliczenia, stany magazynowe) są samoczynnie importowane do systemu Aura CRM przyrostowo w czasie rzeczywistym. Wymiana pozostałych danych z systemem ERP następuje w określonych przedziałach czasowych.

Najważniejsze elementy integracji systemu Aura CRM z Comarch ERP Optima:

  • Import kartotek kontrahentów oraz osób kontaktowych. -Import kartotek towarowych przedsiębiorstwa (przydatny m.in. w procesie ofertowania bądź rejestracji zamówień przez handlowców).
  • Wymiana danych dotyczących faktur, rozliczeń oraz rabatów – zarówno w procesie ofertowania, jak i przy rejestracji zamówień.
  • Import pozostałych dokumentów związanych ze sprzedażą, statusu ich płatności, a także rezerwacje odbiorców (do wykorzystania m.in. w raportach oraz procesie windykacji.

Integracja B2B dla ERP Optima

Moduł B2B E-commerce dostępny w systemie Aura E-Commerce to doskonały wybór w przypadku poszukiwania efektywnego sposobu na zwiększenie sprzedaży. Nasze rozwiązanie to samoobsługowa platforma sprzedażowa, która pozwoli Twoim klientom dokonywać zakupów hurtowych o każdej porze dnia i nocy, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu oszczędzisz czas Twoich przedstawicieli handlowych, którzy z kolei będą mogli go przeznaczyć na jeszcze lepsze budowanie relacji biznesowych.

Dzięki integracji sklepu internetowego z systemem Comarch ERP Optima wszystkie wykonywane przez Ciebie zmiany w systemie ERP będą natychmiastowo widoczne w module Aura, a wszelkie działania podejmowane przez kontrahentów w platformie B2B – dostępne dla Ciebie w oprogramowaniu ERP.

Wśród najważniejszych obszarów integracji systemu Aura E-Commerce z Comarch ERP Optima wymienić należy:

  • Automatyczne aktualizacje pełnej kartoteki kontrahentów, w tym informacji dotyczących np. szczegółowych kryteriów, aktualnego statusu współpracy bądź też osób kontaktowych.
  • Aktualizacje w zakresie kartoteki towarów i produktów firmy – ich konkretnych parametrach, stanie magazynowym, itp.
  • Automatyczny import danych dotyczących indywidualnych cen i rabatów – co umożliwia między innymi prezentację klientowi aktualnych promocji w platformie B2B na stronie internetowej.
  • Aktualizacje w innych istotnych dla przedsiębiorstwa obszarach – np. dokumentów sprzedaży i statusów płatności.

Integracja Optimy z programem do serwisu

Aura Business Service Management jest dedykowanym rozwiązaniem dla średnich i dużych firm, którym zależy na szybszej realizacji zleceń i zwiększeniu efektywności zarządzania procesami. Integracja ERP optima z serwisem pozwoli na realizowanie przez Twoją firmę wszystkich zleceń serwisowych szybciej i skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej.

Rozwiązanie w obszarze Service Management wpłynie pozytywnie także i na koszty operacyjne powiązane z działalnością Twojej organizacji. Dzięki elastyczności naszych rozwiązań będziemy w stanie dopasować je specjalnie pod specyfikę danej firmy i występujących w niej potrzeb.

Integracja ERP optima z systemem Aura Business Service Management obejmie między innymi takie obszary jak:

  • Wymianę danych dotyczących kartotek kontrahentów, w tym szczegółowej historii współpracy, danych osób kontaktowych, itp.
  • Wymianę danych związanych z kartotekami towarowymi – ściśle powiązanymi z kartoteką klientów.
  • Kompleksowa obsługa rabatów – zarówno ogólnych, jak i powiązanych z danymi zleceniami bądź serwisami.
  • Wsparcie importu pozostałych dokumentów dotyczących sprzedaży, statusów płatności, rozliczeń, itd.

Integracja każdego z naszych kompleksowych rozwiązań – modułu CRM, systemu e-commerce oraz programu do obsługi serwisów za pośrednictwem automatycznej synchronizacji danych w znaczący sposób pozwoli usprawnić pracę Twojej organizacji i zaoszczędzić cenny czas.

Dostęp do istotnych danych dotyczących kontrahentów firmy z poziomu jednego systemu umożliwi zapisywanie zamówień oraz innych kluczowych informacji bezpośrednio w bazie programu ERP, likwidując możliwość popełniania błędów przez handlowców przy ręcznej integracji, jak i skracając czas realizacji zamówienia.

Integracja z Comarch ERP Optima

Co zyskasz na integracji ERP z Aura Business?

  • Sprawniejsza obsługa klienta dzięki wspólnej bazie kontrahentów
  • Dostęp do wszystkich najważniejszych dokumentów w jednym miejscu
  • Synchronizacja towarów, usług, płatności, stanów magazynowych, itd
  • Monitorowanie efektywności pracowników i analiza wyników sprzedażowych
  • Automatyzacja pracy i ograniczenie marnowanego czasu
  • Usprawnienie komunikacji i wymiany informacji między pracownikami

Skontaktuj się z nami już teraz i dowiedz się więcej na temat integracji z Comarch ERP Optima. Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera