Integracja Aura Business z Comarch ERP Optima
Celem integracji systemów informatycznych jest scalanie oprogramowań w taki sposób, by mogły się one ze sobą komunikować i wzajemnie korzystać ze swoich zasobów. Rozwiązanie to okazuje się szczególnie przydatne w przedsiębiorstwach, które jednocześnie używają kilku systemów mających różne przeznaczenie, ale zawierających wspólne dane bądź będących wykorzystywanych w tych samych procesach.
Oprogramowanie Aura Business to narzędzie, które w zakresie Comarch ERP Optima integruje się z trzema głównymi obszarami: z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM), platformą B2B do sprzedaży produktów online oraz mobilnym programem wspierającym obsługę zleceń i serwisów. Synergia pomiędzy poszczególnymi systemami a oprogramowaniem ERP Optima umożliwia sprawną obsługę realizacji procesu sprzedaży bez konieczności powielania działań i duplikowania informacji.
Opinia klienta
„Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
Integracja Optima ERP z CRM
Aura CRM jest systemem CRM, za pomocą którego możliwe jest zarządzanie siłami sprzedaży oraz budowanie i udostępnianie wiedzy o klientach. Aura CRM oferuje także możliwość zarządzania ofertowaniem i szansami sprzedażowymi. Do głównych funkcji systemu CRM należy:
- skuteczne planowanie sprzedaży,
- monitorowanie szans sprzedaży,
- obsługa zamówień handlowców
- ofertowanie,
- raportowanie,
- mailing grupowy.
Integracja naszego rozwiązania CRM z Comarch ERP Optima jest zautomatyzowanym procesem, który nie wymaga zaangażowania użytkownika. Kluczowe dane (np. dokumenty sprzedaży, rozliczenia, stany magazynowe) są samoczynnie importowane do systemu Aura CRM przyrostowo w czasie rzeczywistym. Wymiana pozostałych danych z systemem ERP następuje w określonych przedziałach czasowych.
Najważniejsze elementy integracji systemu Aura CRM z Comarch ERP Optima:
- Import kartotek kontrahentów oraz osób kontaktowych. -Import kartotek towarowych przedsiębiorstwa (przydatny m.in. w procesie ofertowania bądź rejestracji zamówień przez handlowców).
- Wymiana danych dotyczących faktur, rozliczeń oraz rabatów – zarówno w procesie ofertowania, jak i przy rejestracji zamówień.
- Import pozostałych dokumentów związanych ze sprzedażą, statusu ich płatności, a także rezerwacje odbiorców (do wykorzystania m.in. w raportach oraz procesie windykacji.
Integracja B2B dla ERP Optima
Moduł B2B E-commerce dostępny w systemie Aura E-Commerce to doskonały wybór w przypadku poszukiwania efektywnego sposobu na zwiększenie sprzedaży. Nasze rozwiązanie to samoobsługowa platforma sprzedażowa, która pozwoli Twoim klientom dokonywać zakupów hurtowych o każdej porze dnia i nocy, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu oszczędzisz czas Twoich przedstawicieli handlowych, którzy z kolei będą mogli go przeznaczyć na jeszcze lepsze budowanie relacji biznesowych.
Dzięki integracji sklepu internetowego z systemem Comarch ERP Optima wszystkie wykonywane przez Ciebie zmiany w systemie ERP będą natychmiastowo widoczne w module Aura, a wszelkie działania podejmowane przez kontrahentów w platformie B2B – dostępne dla Ciebie w oprogramowaniu ERP.
Wśród najważniejszych obszarów integracji systemu Aura E-Commerce z Comarch ERP Optima wymienić należy:
- Automatyczne aktualizacje pełnej kartoteki kontrahentów, w tym informacji dotyczących np. szczegółowych kryteriów, aktualnego statusu współpracy bądź też osób kontaktowych.
- Aktualizacje w zakresie kartoteki towarów i produktów firmy – ich konkretnych parametrach, stanie magazynowym, itp.
- Automatyczny import danych dotyczących indywidualnych cen i rabatów – co umożliwia między innymi prezentację klientowi aktualnych promocji w platformie B2B na stronie internetowej.
- Aktualizacje w innych istotnych dla przedsiębiorstwa obszarach – np. dokumentów sprzedaży i statusów płatności.
Integracja Optimy z programem do serwisu
Aura Business Service Management jest dedykowanym rozwiązaniem dla średnich i dużych firm, którym zależy na szybszej realizacji zleceń i zwiększeniu efektywności zarządzania procesami. Integracja ERP optima z serwisem pozwoli na realizowanie przez Twoją firmę wszystkich zleceń serwisowych szybciej i skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej.
Rozwiązanie w obszarze Service Management wpłynie pozytywnie także i na koszty operacyjne powiązane z działalnością Twojej organizacji. Dzięki elastyczności naszych rozwiązań będziemy w stanie dopasować je specjalnie pod specyfikę danej firmy i występujących w niej potrzeb.
Integracja ERP optima z systemem Aura Business Service Management obejmie między innymi takie obszary jak:
- Wymianę danych dotyczących kartotek kontrahentów, w tym szczegółowej historii współpracy, danych osób kontaktowych, itp.
- Wymianę danych związanych z kartotekami towarowymi – ściśle powiązanymi z kartoteką klientów.
- Kompleksowa obsługa rabatów – zarówno ogólnych, jak i powiązanych z danymi zleceniami bądź serwisami.
- Wsparcie importu pozostałych dokumentów dotyczących sprzedaży, statusów płatności, rozliczeń, itd.
Integracja każdego z naszych kompleksowych rozwiązań – modułu CRM, systemu e-commerce oraz programu do obsługi serwisów za pośrednictwem automatycznej synchronizacji danych w znaczący sposób pozwoli usprawnić pracę Twojej organizacji i zaoszczędzić cenny czas.
Dostęp do istotnych danych dotyczących kontrahentów firmy z poziomu jednego systemu umożliwi zapisywanie zamówień oraz innych kluczowych informacji bezpośrednio w bazie programu ERP, likwidując możliwość popełniania błędów przez handlowców przy ręcznej integracji, jak i skracając czas realizacji zamówienia.
Co zyskasz na integracji ERP z Aura Business?
- Sprawniejsza obsługa klienta dzięki wspólnej bazie kontrahentów
- Dostęp do wszystkich najważniejszych dokumentów w jednym miejscu
- Synchronizacja towarów, usług, płatności, stanów magazynowych, itd
- Monitorowanie efektywności pracowników i analiza wyników sprzedażowych
- Automatyzacja pracy i ograniczenie marnowanego czasu
- Usprawnienie komunikacji i wymiany informacji między pracownikami
Skontaktuj się z nami już teraz i dowiedz się więcej na temat integracji z Comarch ERP Optima. Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację