Integracja CRM z Symfonia Handel
Aura Business jest elastycznym rozwiązaniem IT dopasowanym do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Jednym z rozwiązań systemu jest Aura CRM Suite. To mobilny systemem CRM, którego celem jest m.in. usprawnienie zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami. System oferuje m.in. możliwość zarządzania ofertowaniem i szansami sprzedaży.
Opinia klienta
„Ze względu na profesjonalizm i zaangażowanie ze strony firmy Questy proces wdrożenia przebiegał bardzo sprawnie. Jesteśmy pod wrażeniem ogromu wiedzy oraz zaangażowania pracowników, aby system był w pełni dopasowany zarówno do potrzeb naszych jak i naszych klientów.”
Integracja CRM z Symfonia Handel najczęściej obejmuje:
- karty kontrahentów, poziomy cenowe, formy płatności,
- dokumenty sprzedaży i zakupu,
- kategorie i grupy produktowe, oferta produktowa,
- stany magazynowe.
Integracja CRM z Symfonia Handel — mechanizm działania
Proces integracji pomiędzy systemami jest całkowicie zautomatyzowany. Oznacza to, że zaangażowanie pracownika nie jest już konieczne. Ważne dla firmy informacje, np. rozliczenia oraz stany magazynowe, są na bieżąco przenoszone do systemu CRM. Pozostałe dane są wymieniane pomiędzy systemami w określonych przedziałach czasowych.
Główne funkcje systemu CRM
- skuteczne planowanie sprzedaży,
- monitorowanie szans sprzedaży,
- zarządzanie siłami sprzedaży,
- obsługa zamówień handlowców,
- ofertowanie handlowców,
- raporty,
- mailing grupowy.
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Automatyzacja pracy
- Oszczędność czasu
- Eliminacja ryzyka popełnienia błędów
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację