Integracja z Datera

Obsługa wirtualnej centrali telefonicznej w Aura Business

Integracja z Datera – sprawny przepływ połączeń wychodzących i przychodzących

System CRM to narzędzie umożliwiające skuteczne zarządzanie relacjami z klientami. W wielu przedsiębiorstwach jednym z kluczowych elementów współpracy z klientami jest mobilna obsługa klienta, a w szczególności rozmowy telefoniczne. Integracja Aura Business z centralą telefoniczną pozwala na wykonywanie i odbieranie połączeń z poziomu karty kontrahenta systemu CRM. Dzięki temu pracownik handlowy będzie w stanie wykonywać swoje działania jeszcze sprawniej, a w rezultacie – wykonywać więcej połączeń w ciągu dnia.

Integracja CRM z Datera

Opinia klienta

„Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
Aura Business - CRM dla MTP.
Janusz Mazurczak, Grupa MTP

Datera to oficjalny partner Aura Business w zakresie wsparcia wirtualnej centrali telefonicznej. Decydując się na rozwiązanie Datera, użytkownik może liczyć nie tylko na wysokiej klasy oprogramowanie, ale również na profesjonalne wsparcie w przygotowaniu dedykowanej platformy VoIP, doborze odpowiednich usług i przygotowaniu ich do działania. Podobnie jak Aura Business, rozwiązanie Datera cechuje kompleksowe podejście do klienta, możliwość dostosowania do każdej branży, a także wysokie SLA i szybki serwis w przypadku problemów.

Integracja z centralą telefoniczną Datera

Sposób wykorzystania integracji z rozwiązaniem Datera

Wdrożenie integracji z Datera w oprogramowaniu Aura Business pozwala użytkownikowi na konfigurację i obsługę wszystkich posiadanych kont centrali telefonicznej Datera.

W przypadku połączeń przychodzących na numer telefonu skonfigurowanego użytkownika, system wyświetli na jego koncie w systemie pływający przycisk ze słuchawką telefonu oraz informacjami o osobie dzwoniącej. Poza samym numerem telefonu, na przycisku – w przypadku rozpoznania dzwoniącego klienta – wyświetli również jego imię i nazwisko oraz firma wraz z odnośnikami, które umożliwią szybkie przejście na kartę kontrahenta w systemie CRM.

Dla połączeń wychodzących, wystarczy skorzystanie z prostego formularza integracji. Administrator systemu podaje w nim dane do logowania z centrali Datera oraz przypisuje wybranego pracownika do danego konta – tylko on będzie mógł potem z niego korzystać, a jego numer telefonu zostanie automatycznie zintegrowany w celu zapewnienia zgodności danych.

Korzyści integracji z Datera w Aura Business

  • Możliwość wykonywania połączeń do klientów bezpośednio z systemu CRM
  • Wygodne odbieranie połączeń i obsługa rozpoznanych przez system klientów
  • Zwiększenie sprzedaży – dzięki zaawansowanym funkcjom telekomunikacyjnym
  • Poprawienie jakości obsługi klienta
  • Oszczędność budżetu – brak utrzymania, specjalistów od telekomunikacji itd.
  • Łatwe zarządzanie nawet wieloma biurami

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera