Integracja z kurierami

Wsparcie dla obszaru serwisowego w Aura Business

Integracja z kurierami – szybsza obsługa zleceń serwisowych

Integracja z kurierami w systemie Aura Business wspiera obszar serwisowy i obsługę zleceń, które są głównym zadaniem przedsiębiorstw prowadzących działalność z zakresu usług konserwacyjnych, reklamacyjnych, naprawczych i innych o podobnym charakterze.

Pracownicy serwisowi mogą wykonywać swoje obowiązki w siedzibie firmy lub u klienta. Konieczność złożenia wizyty u kontrahenta pojawia się wtedy, gdy transport urządzenia jest niemożliwy lub zbyt kosztowny. W pozostałych przypadkach serwisanci mogą dokonywać napraw w miejscu swojej codziennej pracy, do którego dostarczane są urządzenia powiązane ze zleceniami serwisowymi. Najczęstszym i najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest transport produktów z wykorzystaniem usług firm kurierskich.

Integracja z kurierami w serwisie

Opinia klienta

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Questy. Zaproponowane rozwiązania systemu Aura Bussiness zostały płynnie wprowadzone do naszej firmy i dzięki temu możemy teraz cieszyć się poprawą organizacji pracy we wszystkich działach. Oczywiście polecamy.”
Aura Business - rozwiązanie serwisowe dla Loos Bosch.
Julia Domagała, Loos Centrum Sp. z o.o. Bosch Group

Brak uporządkowanej strategii realizacji przesyłek przychodzących i wychodzących może prowadzić do różnego rodzaju komplikacji – problemów zarówno po stronie klienta jak i organizacji. W związku z tym system Aura Business oferuje integrację z kurierami, która przyczynia się do tworzenia usystematyzowanego procesu obsługi zleceń serwisowych.

Sposób wykorzystania integracji z kurierami w systemie Aura Business

Współpraca z profesjonalnymi firmami kurierskimi pozwala na obsługę dwustronną – odbiór sprzętu od kontrahenta, a następnie jego wysyłkę po zrealizowaniu zlecenia.

Jak integracja z kurierami wygląda w praktyce?

Szczegóły mogą się różnić w zależności od wyboru oferty przewoźnika logistycznego i własnego sposobu obsługi zleceń, ale sam proces opiera się na podobnych etapach.

Pracownik przedsiębiorstwa serwisowego po odebraniu zgłoszenia od kontrahenta i wprowadzeniu danych do systemu, ma możliwość zorganizowania odbioru sprzętu od klienta z wykorzystaniem integracji z kurierami.

Natomiast po realizacji zlecenia pracownik ma możliwość wygenerowania listu przewozowego do powrotnej wysyłki urządzenia do właściciela.

Integracja Aura Business z kurierami przyczynia się do automatyzacji działań. Dane adresowe – odbiorcy i nadawcy zostaną automatycznie uzupełnione na podstawie informacji zawartych w systemie. W ten sposób wykluczona zostaje możliwość pomyłki, która jest towarzyszem ręcznego wprowadzania istotnych danych kontaktowych.

List przewozowy program do serwisu

Korzyści integracji z kurierami w Aura Business:

  • Szybsza obsługa zleceń serwisowych
  • Brak ograniczeń lokalizacyjnych
  • Obsługa paczek przychodzących i wychodzących
  • Automatyczne wykorzystanie danych systemowych w listach przewozowych
  • Porządek w procesach wysyłkowych – powtarzalność działań
  • Komfort klienta związany z brakiem konieczności organizowania transportu we własnym zakresie

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera