Integracja z kurierami
Wsparcie dla obszaru serwisowego w Aura Business
Integracja z kurierami – szybsza obsługa zleceń serwisowych
Integracja z kurierami w systemie Aura Business wspiera obszar serwisowy i obsługę zleceń, które są głównym zadaniem przedsiębiorstw prowadzących działalność z zakresu usług konserwacyjnych, reklamacyjnych, naprawczych i innych o podobnym charakterze.
Pracownicy serwisowi mogą wykonywać swoje obowiązki w siedzibie firmy lub u klienta. Konieczność złożenia wizyty u kontrahenta pojawia się wtedy, gdy transport urządzenia jest niemożliwy lub zbyt kosztowny. W pozostałych przypadkach serwisanci mogą dokonywać napraw w miejscu swojej codziennej pracy, do którego dostarczane są urządzenia powiązane ze zleceniami serwisowymi. Najczęstszym i najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest transport produktów z wykorzystaniem usług firm kurierskich.
Opinia klienta
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Questy. Zaproponowane rozwiązania systemu Aura Bussiness zostały płynnie wprowadzone do naszej firmy i dzięki temu możemy teraz cieszyć się poprawą organizacji pracy we wszystkich działach. Oczywiście polecamy.”
Brak uporządkowanej strategii realizacji przesyłek przychodzących i wychodzących może prowadzić do różnego rodzaju komplikacji – problemów zarówno po stronie klienta jak i organizacji. W związku z tym system Aura Business oferuje integrację z kurierami, która przyczynia się do tworzenia usystematyzowanego procesu obsługi zleceń serwisowych.
Sposób wykorzystania integracji z kurierami w systemie Aura Business
Współpraca z profesjonalnymi firmami kurierskimi pozwala na obsługę dwustronną – odbiór sprzętu od kontrahenta, a następnie jego wysyłkę po zrealizowaniu zlecenia.
Jak integracja z kurierami wygląda w praktyce?
Szczegóły mogą się różnić w zależności od wyboru oferty przewoźnika logistycznego i własnego sposobu obsługi zleceń, ale sam proces opiera się na podobnych etapach.
Pracownik przedsiębiorstwa serwisowego po odebraniu zgłoszenia od kontrahenta i wprowadzeniu danych do systemu, ma możliwość zorganizowania odbioru sprzętu od klienta z wykorzystaniem integracji z kurierami.
Natomiast po realizacji zlecenia pracownik ma możliwość wygenerowania listu przewozowego do powrotnej wysyłki urządzenia do właściciela.
Integracja Aura Business z kurierami przyczynia się do automatyzacji działań. Dane adresowe – odbiorcy i nadawcy zostaną automatycznie uzupełnione na podstawie informacji zawartych w systemie. W ten sposób wykluczona zostaje możliwość pomyłki, która jest towarzyszem ręcznego wprowadzania istotnych danych kontaktowych.
Korzyści integracji z kurierami w Aura Business
- Szybsza obsługa zleceń serwisowych
- Brak ograniczeń lokalizacyjnych
- Obsługa paczek przychodzących i wychodzących
- Automatyczne wykorzystanie danych systemowych w listach przewozowych
- Porządek w procesach wysyłkowych – powtarzalność działań
- Komfort klienta związany z brakiem konieczności organizowania transportu we własnym zakresie
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację