Kalendarz zleceń
w systemie Aura Business
Szybkie planowanie pracy
Kierownik korzystając z kalendarza zleceń może wyświetlić zlecenia serwisantów i w szybki sposób zweryfikować obłożenie, dzięki czemu precyzyjnie przypisze nowe zlecenia do osoby, która będzie w stanie je wykonać w ustalonym terminie.
Kierownik ma także dostęp do kalendarza zadań, który pozwala na planowanie aktywności różnego typu np. spotkanie z klientem, kontakt telefoniczny. To miejsce, w którym każdy pracownik może zaplanować dodatkowe zadanie. Zadania można wiązać z różnymi obiektami w systemie np. kontrahentami lub zleceniami, tworząc historię aktywności względem danego kontrahenta i zlecenia w jednym miejscu. Kalendarz pozwala uprawnionym osobom wyświetlić zadania innych osób i w szybki sposób znaleźć odpowiedni termin na spotkanie.
Opinia klienta
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Questy. Zaproponowane rozwiązania systemu Aura Bussiness zostały płynnie wprowadzone do naszej firmy i dzięki temu możemy teraz cieszyć się poprawą organizacji pracy we wszystkich działach. Oczywiście polecamy.”
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Skuteczna koordynacja pracy działu serwisowego
- Pełna historia wykonywanych czynności
- Łatwiejsze ustalanie i dotrzymywanie terminów
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację