Zarządzanie pracą podwykonawców
w systemie Aura Business
Gdy obsługa zleceń realizowanych przez firmę wymaga współpracy z licznymi podwykonawcami, niezbędny jest dobry nadzór. System Aura Service Management Suite umożliwia skuteczny monitoring obsługi zleceń realizowanych przez podwykonawców.
Zarządzanie pracą podwykonawców — przebieg
Jak przebiega obsługa zleceń w naszym module do serwisu? Po zgłoszeniu zlecenia przez klienta administrator systemu przypisuje je do określonego podwykonawcy, który może zobaczyć swoje zlecenie w panelu podwykonawcy bądź otrzymać powiadomienie za pośrednictwem poczty e-mail lub wiadomości sms.
Opinia klienta
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Questy. Zaproponowane rozwiązania systemu Aura Bussiness zostały płynnie wprowadzone do naszej firmy i dzięki temu możemy teraz cieszyć się poprawą organizacji pracy we wszystkich działach. Oczywiście polecamy.”
Kiedy podwykonawca przyjmie zlecenie do realizacji, informacja przekazywana jest do panelu administracyjnego. Dzięki temu osoba nadzorująca obsługę zleceń ma dostęp do danych dotyczących m.in. czasu realizacji, postępu prac oraz zużycia materiału. Kiedy podwykonawca wykona zlecenie, może przekazać je do zatwierdzenia i zamknięcia przez osobę nadzorującą. Wszystkie te etapy przebiegają sprawnie dzięki przejrzystości paneli systemowych, ułatwiających komunikację i współpracę. System Aura Business to idealne rozwiązanie dla firm chcących usprawnić zarządzanie pracą podwykonawców — także mobilnych!
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Łatwe planowanie pracy podwykonawców
- Monitorowanie postępu realizacji zlecenia, zużycia materiałów oraz czasu realizacji
- Powiadomienia o nowych zleceniach przesyłane e-mailem lub sms-em
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację