Ofertowanie realizowane przez handlowców
Usprawnienie procesu ofertowania
Usprawnienie procesu ofertowania
Jedną z funkcji rozwiązania dedykowanego Aura Business jest ofertowanie handlowców, które wspiera spójny proces generowania ofert przeznaczonych dla klientów. Uporządkowane zarządzanie dokumentami ofertowymi w systemie przyczynia się nie tylko do jednolitego wizerunku marki, ale także wpływa pozytywnie na relacje z kontrahentami. Handlowcy posiadają natomiast pełną kontrolę nad realizowanymi działaniami, wiedzą na jakim etapie znajdują się rozmowy z klientem oraz pamiętają o krokach koniecznych do wykonania w celu finalizacji transakcji.
Opinia klienta
„Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
Możliwości ofertowania handlowców
- Lista ofert: wszystkie dokumenty ofertowe widoczne są na jednym widoku w postaci listy, która może zostać dopasowana do potrzeb użytkownika.
- Dokument ofertowy: kilka kliknięć wystarczy, aby stworzyć nowy dokument uzupełniony o najważniejsze informacje dotyczące obsługi klienta.
- Produkty: ze zbudowanej w systemie oferty produktowej w łatwy sposób wybierzesz produkty, które chcesz zaproponować klientowi.
- Ceny: na dokumencie pojawią się ceny i rabaty przypisane wstępnie do klienta, ale możliwa jest edycja tych elementów.
- Separatory: możliwe jest prezentowanie kilku wariantów jednej oferty dzięki funkcjonalności separatorów.
- Powiązania: dzięki szerokim powiązaniom między elementami systemu możliwa jest pełna kontrola nad zaplanowanymi działaniami.
- Szablony: każda oferta może zostać przedstawiona na spójnym i atrakcyjnym szablonie dopasowanym do specyfiki firmy.
- Wiadomości: stworzony dokument ofertowy w szybki sposób może zostać wydrukowany lub wysłany jako załącznik PDF mailem do klienta.
- Zamówienia: każda oferta może zostać wykorzystana ponownie do stworzenia nowej oferty lub zamówienia.
- Integracja z ERP: integracja z programem handlowo-magazynowym pozwala pobierać wiele danych potrzebnych do generowania ofert.
- Raporty: wszystkie aspekty związane z ofertami możesz śledzić na standardowych i tworzonych samodzielnie raportach.
- Historia: przypisane do klienta oferty dostępne są w postaci historii w karcie kontrahenta i na szansie sprzedaży.
- Akceptacja ofert: masz możliwość określenia wartości oferty lub rabatu, po przekroczeniu której będzie konieczna akceptacja oferty przez przełożonego.
Korzyści wdrożenia systemu Aura Business
- Utrzymanie jednolitego standardu ofertowania.
- Przyspieszenie i automatyzacja procesu ofertowania.
- Możliwość sprawdzenia historii składanych ofert.
- Dopasowane do indywidualnych potrzeb szablony.
- Szybka akceptacja ofert i wysyłka do klientów.
- Kontrola powiązanych z ofertą elementów.
Posiadasz większe potrzeby i szukasz programu szytego na miarę?
Przekonaj się, w jaki sposób system Aura Business może wesprzeć Twoją firmę.
Umów konsultację