Ofertowanie realizowane przez handlowców

Usprawnienie procesu ofertowania

Usprawnienie procesu ofertowania

Jedną z funkcji rozwiązania dedykowanego Aura Business jest ofertowanie handlowców, które wspiera spójny proces generowania ofert przeznaczonych dla klientów. Uporządkowane zarządzanie dokumentami ofertowymi w systemie przyczynia się nie tylko do jednolitego wizerunku marki, ale także wpływa pozytywnie na relacje z kontrahentami. Handlowcy posiadają natomiast pełną kontrolę nad realizowanymi działaniami, wiedzą na jakim etapie znajdują się rozmowy z klientem oraz pamiętają o krokach koniecznych do wykonania w celu finalizacji transakcji.

Uspójnienie procesu ofertowania w systemie CRM

Opinia klienta

„Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
Aura Business - CRM dla MTP
Janusz Mazurczak, Grupa MTP

Możliwości ofertowania handlowców

  • Lista ofert: wszystkie dokumenty ofertowe widoczne są na jednym widoku w postaci listy, która może zostać dopasowana do potrzeb użytkownika.
  • Dokument ofertowy: kilka kliknięć wystarczy, aby stworzyć nowy dokument uzupełniony o najważniejsze informacje dotyczące obsługi klienta.
  • Produkty: ze zbudowanej w systemie oferty produktowej w łatwy sposób wybierzesz produkty, które chcesz zaproponować klientowi.
  • Ceny: na dokumencie pojawią się ceny i rabaty przypisane wstępnie do klienta, ale możliwa jest edycja tych elementów.
  • Separatory: możliwe jest prezentowanie kilku wariantów jednej oferty dzięki funkcjonalności separatorów.
  • Powiązania: dzięki szerokim powiązaniom między elementami systemu możliwa jest pełna kontrola nad zaplanowanymi działaniami.
  • Szablony: każda oferta może zostać przedstawiona na spójnym i atrakcyjnym szablonie dopasowanym do specyfiki firmy.
  • Wiadomości: stworzony dokument ofertowy w szybki sposób może zostać wydrukowany lub wysłany jako załącznik PDF mailem do klienta.
  • Zamówienia: każda oferta może zostać wykorzystana ponownie do stworzenia nowej oferty lub zamówienia.
  • Integracja z ERP: integracja z programem handlowo-magazynowym pozwala pobierać wiele danych potrzebnych do generowania ofert.
  • Raporty: wszystkie aspekty związane z ofertami możesz śledzić na standardowych i tworzonych samodzielnie raportach.
  • Historia: przypisane do klienta oferty dostępne są w postaci historii w karcie kontrahenta i na szansie sprzedaży.
  • Akceptacja ofert: masz możliwość określenia wartości oferty lub rabatu, po przekroczeniu której będzie konieczna akceptacja oferty przez przełożonego.

Korzyści wdrożenia systemu Aura Business:

  1. Utrzymanie jednolitego standardu ofertowania.
  2. Przyspieszenie i automatyzacja procesu ofertowania.
  3. Możliwość sprawdzenia historii składanych ofert.
  4. Dopasowane do indywidualnych potrzeb szablony.
  5. Szybka akceptacja ofert i wysyłka do klientów.
  6. Kontrola powiązanych z ofertą elementów.

Posiadasz większe potrzeby i szukasz programu szytego na miarę?

Przekonaj się, w jaki sposób system Aura Business może wesprzeć Twoją firmę.

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera