Pulpit klienta
w systemie Aura E-Commerce Suite
Sprawna komunikacja z klientem
Pulpit klienta to rozwiązanie wspierające komunikację z odbiorcami Twoich produktów. Funkcjonalność pozwala na udostępnienie kontrahentom interfejsu, za pomocą którego będą mogli uzyskać najważniejsze informacje. W jednym miejscu mogą sprawdzić historię współpracy z Twoją firmą, promowane przez Ciebie produkty, status złożonego zamówienia czy aktualne limity.
Opinia klienta
„Ze względu na profesjonalizm i zaangażowanie ze strony firmy Questy proces wdrożenia przebiegał bardzo sprawnie. Jesteśmy pod wrażeniem ogromu wiedzy oraz zaangażowania pracowników, aby system był w pełni dopasowany zarówno do potrzeb naszych jak i naszych klientów.”
Newsletter
Pulpit klienta jest konfigurowalny, więc możesz sam zdecydować jaki będzie jego wygląd i zawartość. Podejmij decyzję, jakie informacje chcesz udostępnić swoim klientom tak, aby jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby. Indywidualne podejście ma ogromne znaczenie dla klientów — okaż je, personalizując ich pulpit. Dodatkowo masz możliwość publikowania ogłoszeń o najnowszych promocjach w postaci banneru.
Dokumenty klienta
Za pośrednictwem pulpitu udostępniane mogą być też dokumenty handlowe — zapytania ofertowe, oferty, zamówienia, faktury. Wszystkie dane są aktualne, ponieważ system jest zintegrowany z Twoim oprogramowaniem ERP lub programem handlowo-magazynowym. Klienci mogą skontaktować się z handlowcem za pomocą komunikatora, złożyć zapytanie ofertowe czy wyszukać interesujący ich dokument.
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Usprawnienie przepływu informacji i oszczędność czasu
- Możliwość publikowania ogłoszeń i promocji
- Większa satysfakcja klientów
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację