Zamówienia handlowców
w systemie Aura Business
Wsparcie pracy w terenie
Aura Business pozwala usprawnić działania handlowców pracujących w terenie. Zyskują oni narzędzie, które umożliwia im składanie zamówień w imieniu klientów. Twoi pracownicy już nigdy więcej nie będą musieli poświęcać czasu na przepisywanie zamówień z notatek do systemu po każdej wizycie u klienta. To pozwala zaoszczędzić czas oraz zmniejszyć ryzyko popełnienia błędu w zamówieniu. Tworzenie zamówienia dla klienta odbywa się błyskawicznie. Dodawanie produktów, określanie ich liczby oraz przydzielanie rabatów to tylko kilka kliknięć!
Opinia klienta
„Serdecznie rekomendujemy współpracę z dostawcą oprogramowania — Questy Wdrożenia i Wsparcie IT Sp. z o.o. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście i elastyczność wobec wymagań klienta, utwierdzają nas w przekonaniu, iż jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.”
Obsługa zamówień tradycyjnych
Z zamówień handlowców można korzystać także wtedy, gdy klienci wolą składać zamówienia w bardziej tradycyjny sposób — telefonicznie lub mailowo. Twoi pracownicy mogą zająć się przygotowaniem zamówienia już w trakcie rozmowy telefonicznej.
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Usprawnienie działań handlowców w terenie
- Zmniejszenie ryzyka pomyłek
- Szybsza obsługa klientów, którzy preferują tradycyjne metody zamawiania
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację