Zarządzanie współpracą na zasadzie franczyzy

Dbałość o proces pozyskiwania i wdrażania partnerów

Rozwiązanie informatyczne Aura Business dla sieci franczyzowej to kompleksowe narzędzie zaprojektowane z myślą o wsparciu zarządzania relacjami z partnerami, optymalizacji procesów operacyjnych oraz podniesieniu efektywności współpracy na każdym etapie działania. System wspiera zarówno centralę sieci franczyzowej, jak i jej partnerów, zapewniając przejrzystość relacji i dostęp do kluczowych informacji w czasie rzeczywistym. Dzięki temu narzędziu centrala może skupić się na budowaniu wartości i rozwoju marki, a partnerzy otrzymują wsparcie, które przekłada się na ich sukces w ramach sieci.

Współpraca na zasadzie franczyzy w systemie IT.

Opinia klienta

„Wybraliśmy system Aura Business z dwóch przyczyn – przede wszystkim ze względu na spore doświadczenie i wiedzę konsultantów Questy w zakresie wspomagania biznesu. Po drugie, duże wrażenie zrobił na nas sam system – miał praktycznie wszystko, czego się spodziewaliśmy: czytelny interfejs, gotową integrację z wykorzystywanym przez nas systemem Symfonia Forte, wparcie dla mobilnych handlowców i mnóstwo funkcji.”
Aura Business - rozwiązanie CRM dla ZIBI
Bogdan Skibiński, ZIBI S.A.

Funkcjonalności wspierające współpracę na zasadzie franczyzy

  • Pozyskiwanie partnerów: rozwiązanie pozwala na zarządzanie procesem pozyskiwania partnerów franczyzowych, począwszy od zgłoszenia zainteresowania aż po podpisanie umowy.
  • Budowanie relacji z partnerami: narzędzie wspiera budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z partnerami poprzez spersonalizowaną komunikację i systematyczne działania.
  • Stała wiedza o historii relacji z partnerem: w ramach jednego rozwiązania gromadzone są wszystkie informacje dotyczące partnerów, dokumentacji, zgłoszeń, a także podejmowanych działań.
  • Zarządzanie projektem wdrożeniowym: system umożliwia centralne zarządzanie projektami związanymi z wdrożeniem nowych partnerów do sieci.
  • Zarządzanie umowami: elastyczność rozwiązania pozwala zarządzać również procesem zawierania umów z partnerami.
  • Zgłoszenia usługowe i konserwacyjne: program pozwala na rejestrację i zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi serwisu, konserwacji lub wsparcia technicznego, zgłaszanymi przez partnerów.
  • Udostępnianie zasobów: wszystkie udostępniane partnerom urządzenia gromadzone są w jednej, przejrzystej bazie.
  • Dostarczanie informacji szkoleniowych: rozwiązanie pozwala na udostępnianie zasobów, takich jak materiały marketingowe, wytyczne operacyjne czy dokumenty techniczne.
  • Panel partnera: dedykowany panel dla każdego partnera, który zapewnia indywidualny dostęp do wszystkich zasobów, zgłoszeń oraz informacji dotyczących współpracy
  • Zamawianie produktów: platforma sprzedażowa umożliwia partnerom zamawianie produktów zgodnie z indywidualnymi potrzebami.

Korzyści wdrożenia systemu Aura Business

  1. Wsparcie procesu pozyskiwania partnerów franczyzowych.
  2. Lepsze zrozumienie potrzeb partnera na podstawie dotychczasowej współpracy.
  3. Monitorowanie postępu wdrożeń w czasie rzeczywistym.
  4. Usprawnienie realizacji zgłoszeń napływających od partnerów.
  5. Stała wiedza o stanie udostępnianych narzędzi i sprzętów.
  6. Łatwy dostęp do kluczowych materiałów szkoleniowych.
  7. Zwiększenie zaangażowania partnerów poprzez lepszą dostępność informacji.

Posiadasz większe potrzeby i szukasz programu szytego na miarę?

Przekonaj się, w jaki sposób system Aura Business może wesprzeć Twoją firmę.

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera