Zarządzanie katalogiem produktów
w systemie Aura Business CRM
Wszystko o Twoich produktach i usługach
System Aura Business umożliwia stworzenie szczegółowej bazy wiedzy o produktach i usługach. Wszystkie informacje o cenach, stanach magazynowych i rabatach będą dostępne w systemie. Zarządzanie katalogiem produktów pozwala na prowadzenie spójnej i konsekwentnej polityki rabatowej.
Aura Business pozwala na zbudowanie przejrzystego drzewa kategorii produktów, dzięki czemu katalog można dostosować do własnych preferencji i wymogów branży.
Opinia klienta
„Wybraliśmy system Aura Business z dwóch przyczyn – przede wszystkim ze względu na spore doświadczenie i wiedzę konsultantów Questy w zakresie wspomagania biznesu. Po drugie, duże wrażenie zrobił na nas sam system – miał praktycznie wszystko, czego się spodziewaliśmy: czytelny interfejs, gotową integrację z wykorzystywanym przez nas systemem Symfonia Forte, wparcie dla mobilnych handlowców i mnóstwo funkcji.”
Co więcej, tworzenie ofert, faktur czy zamówień z wykorzystaniem bazy produktów jest szybkie, proste i intuicyjne.
Produkty mogą być opisane dowolnym wachlarzem cech i atrybutów, a także zdjęć i plików, dzięki którym praca z nimi będzie wygodniejsza i szybsza.
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Aktualne ceny, rabaty i stany magazynowe
- Możliwość dowolnej konfiguracji bazy produktów
- Szybkie tworzenie dokumentów z wykorzystaniem produktów z bazy