Zarządzanie pracą serwisantów
w module do serwisu
Kontrola pracy serwisantów
Nasz moduł do serwisu pomaga zapanować nad zadaniami wykonywanymi przez serwisantów – od prostego planowania terminów, poprzez zapewnienie stosowania jednolitych firmowych standardów przy okazji każdego zlecenia, aż po rozliczanie działań serwisowych.
Moduł do serwisu umożliwia serwisantom raportowanie swoich działania na bieżąco – w trybie online, co pozwala na szybszą reakcję i sprawniejszą obsługę klienta. Przyjęte zlecenie serwisowe może zostać przypisane do danego pracownika zgodnie z posiadanymi przez niego kompetencjami i uprawnieniami, przy jednoczesnym uwzględnieniu obszaru, na którym pracuje serwisant, obciążenia zadaniami oraz priorytetu zgłoszonego zlecenia serwisowego. Wykorzystanie systemu do obsługi zleceń serwisowych pozwala na efektywne zarządzanie pracą serwisantów!
Opinia klienta
„Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z procesu wdrożenia, jak i samego funkcjonowania systemu Aura Business w naszej firmie. Poprawiliśmy dzięki niemu procesy sprzedażowe i komunikację na poziomie klient – firma. Teraz nasi pracownicy generują protokoły serwisowe z poziomu systemu, co pozwoliło nam na rezygnację z ręcznie wypełnianych papierowych protokołów.”
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Proste planowanie działań realizowanych przez serwisantów
- Raportowanie czasu pracy poświęcanego konkretnym czynnościom serwisowym
- Efektywne porównywanie obciążenia zadaniami kilku serwisantów
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację