Zarządzanie umowami serwisowymi
w systemie Aura Business
Sprawne zarządzanie umowami serwisowymi
Precyzyjne zarządzanie umowami serwisowymi jest jednym z najważniejszych zadań systemu Aura Business, który daje Ci możliwość kierowania wykonaniem bieżących zleceń zgodnie z ich priorytetem. Już od momentu przyjęcia zgłoszenia od klienta możliwa jest kontrola czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe oraz czasu jego realizacji. System pozwala także na rozdzielanie zleceń serwisowych pomiędzy podwykonawców.
Po zamknięciu zlecenia serwisowego system powiadamia klienta o jego zrealizowaniu. Cały proces zarządzania umowami serwisowymi jest realizowany przy pomocy prostego w obsłudze i przejrzystego panelu. Dodatkowo Aura Service Managament Suite pozwala na kontrolę terminu obowiązywania i czasu pozostałego do końca umowy serwisowej.
Opinia klienta
„Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z procesu wdrożenia, jak i samego funkcjonowania systemu Aura Business w naszej firmie. Poprawiliśmy dzięki niemu procesy sprzedażowe i komunikację na poziomie klient – firma. Teraz nasi pracownicy generują protokoły serwisowe z poziomu systemu, co pozwoliło nam na rezygnację z ręcznie wypełnianych papierowych protokołów.”
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Precyzyjna kontrola czasu poświęcanego na realizację zlecenia
- Łatwe ustalanie kolejności realizacji zleceń serwisowych zgodnie z ich wagą
- Możliwość rozdzielenia zleceń serwisowych na Twoich podwykonawców
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację