Zarządzanie zamówieniami
W systemie Aura Business CRM
Zamówienia w CRM
System CRM pozwala handlowcom na składanie zamówień. Mogą zrobić to także będąc w terenie, w imieniu klienta. Tworzenie zamówień jest szybkie i wygodne, ponieważ dane kontrahentów uzupełniają się automatycznie, a odpowiednie pozycje wystarczy wybrać z bazy produktów.
Opinia klienta
„Wybraliśmy system Aura Business z dwóch przyczyn – przede wszystkim ze względu na spore doświadczenie i wiedzę konsultantów Questy w zakresie wspomagania biznesu. Po drugie, duże wrażenie zrobił na nas sam system – miał praktycznie wszystko, czego się spodziewaliśmy: czytelny interfejs, gotową integrację z wykorzystywanym przez nas systemem Symfonia Forte, wparcie dla mobilnych handlowców i mnóstwo funkcji.”
Wsparcie handlowców
Nasz system CRM wspiera handlowców. W jaki sposób? Dzięki funkcji tworzenia zamówień na podstawie wystawionej oferty i natychmiastowego przenoszenia ich do fazy realizacji, oszczędzają dużo czasu. Zamówienie może być powiązane z szansą sprzedaży, do każdego zamówienia możesz utworzyć zadania, a wybrany raport pozwoli kierownikowi monitorować je wg dowolnych kryteriów. Zamówienia mogą być opisane cechami/atrybutami, a ich wygląd i struktura są jednolite. Gotowe zamówienie można także pobrać w formacie PDF. W ten sposób przebieg procesów sprzedażowych w Twoim przedsiębiorstwie zostaje znacznie usprawniony.
Sprawne zarządzanie zamówieniami
Brak konieczności każdorazowego przepisywania zamówień to wyraźna oszczędność czasu, który może zostać spożytkowany na ważniejszy obszar pracy handlowca, jakim bez wątpienia jest budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami. Zamówienia i zadania zaplanowane względem niego są dostępne dla uprawnionych użytkowników takich jak np. kierownik sprzedaży. Wykorzystanie modułu zarządzania zamówieniami pozwala także na natychmiastowe zastąpienie pracownika odpowiedzialnego za dany proces.
Lista wszystkich zamówień
Zamówienia składane przez handlowców trafiają na listę wszystkich zamówień. Istnieje możliwość łatwej weryfikacji najważniejszych informacji każdego zamówienia, dzięki odpowiednio skonfigurowanym kolumnom. W razie potrzeb, w szybki sposób można również wyszukać odpowiednie zamówienie korzystając z własnoręcznie uporządkowanego panelu filtrowania. Co więcej, lista może być użyteczna także poza systemem, dzięki opcji eksportu do pliku xlsx.
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Wyraźna oszczędność czasu pracowników działu handlowego
- Usprawnienie procesu realizacji zleceń
- Zmniejszenie ryzyka popełniania pomyłek przez handlowców
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację