CRM dla dużej firmy
czyli oprogramowanie CRM dla firmy powyżej 50 osób
Aura Business to nie tylko CRM dla dużej firmy, ale również kompleksowe rozwiązanie, usprawniające procesy biznesowe. Jest to elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzie wsparcia sprzedaży, marketingu oraz zarządzania usługami.
Jako doświadczony producent dedykowanych rozwiązań biznesowych, tworząc oprogramowanie, uwzględniamy indywidualne wymagania organizacji i dostosowujemy technologię do wizji rozwoju przedsiębiorstwa.
Aura Business to najbardziej elastyczny CRM dla dużych firm na polskim rynku. Dostarczamy rozwiązania zintegrowane z systemami ERP wykorzystywanym w danym przedsiębiorstwie.
Wybrane integracje:
- Subiekt GT,
- Symfonia Handel,
- Asseco Wapro WF-Mag,
- Exact,
- pełna baza integracji znajduje się tutaj.
Wdrożenie nowego rozwiązania to zawsze duże wyzwanie. Naszym celem jest wprowadzenie korzystnej zmiany w Twojej organizacji. Oferujemy wsparcie doświadczonego i kompetentnego zespołu, który z sukcesem poprowadzi firmę przez cały proces wdrożenia. Jesteśmy pewni naszych rozwiązań, które wdrażamy już od kilkunastu lat i stale rozwijamy. W związku z tym, gwarantujemy sukces wdrożenia — sprawdź, w jaki sposób go osiągamy.
Wdrożenie indywidualnego rozwiązania CRM dla dużej firmy
Dedykowane rozwiązania wiążą się z koniecznością przeprowadzania analizy biznesowej, której celem jest ustalenie potrzeb, celu i zakresu projektu. Natomiast nie oznacza to kilkuletniego wdrażania rozwiązań.
W Questy staramy się maksymalnie skrócić czas wdrożenia, a projekt dostarczamy etapami, aby nie blokować momentu, w którym firma rozpocznie eksploatację systemu i zacznie osiągać pierwsze korzyści.
Nasza oferta za każdym razem dostosowana jest do wizji rozwoju danego przedsiębiorstwa. Zdarza się także, że rozpoczynamy współpracę od mniejszego projektu, gdzie koszt i czas dostarczenia skrócony jest do minimum. Natomiast w kolejnych etapach rozwijamy nasze oprogramowanie.
Zanim zdecydujesz się na system CRM dla dużej firmy
Poszukując systemu CRM dla dużej firmy warto zwrócić uwagę nie tylko na funkcjonalności rozwiązania, które w przypadku dopasowanych systemów często tworzone są indywidualnie dla klienta, ale także na cechy takie jak:
- konfigurowalność rozwiązania,
- integracje z systemami zewnętrznymi,
- skalowalność rozwiązania.
Ważne jest także:
- oferowanie wygodnego sposobu finansowania projektów,
- stały rozwój oprogramowania i wykorzystanie najlepszej technologii,
- zapewnienie kompleksowego wsparcia,
- wsparcie w zarządzaniu zmianą i transfer know-how.