Rozwiązania biznesowe dla branży zaopatrzenia biznesu
Oprogramowanie dla branży zaopatrzenia biznesu
Aura Business to rozwiązania, które wspierają dwa kluczowe obszary działalności w tej branży: pozyskiwanie stałych odbiorców i zarządzanie dostarczaniem produktów lub usług. Oferują wsparcie w obsłudze procesów sprzedażowych oraz marketingowych, zarządzaniu komunikacją z klientem i obsługi długofalowej współpracy dystrybucyjnej.
Dlaczego warto zdecydować się na oprogramowanie dla branży zaopatrzenia biznesu?
- Wzrost skuteczności - narzędzia do odnalezienia najlepszych możliwych sposobów postępowania w procesie pozyskiwania klientów.
- Dostęp do wiedzy - zebranie wiedzy pozwala na generowanie raportów, które wskazują firmie właściwy kierunek działań.
- Wzrost jakości obsługi - klienci preferują współpracę z tylko jednym dostawcą. Warto sprawić, aby wybrali właśnie Ciebie.
- Skuteczna komunikacja - przejrzystość i skuteczność w komunikacji sprawia, że klienci łatwiej zaufają Twojej firmie.
Jakie procesy wspiera oprogramowanie dla branży zaopatrzenia biznesu?
Pozyskiwanie odbiorców
Zarządzanie relacjami z klientami oraz organizacja procesów sprzedażowych to rola narzędzi CRM. Aura Business pozwala tworzyć i obsługiwać indywidualne procesy sprzedażowe, nastawione na budowę sieci stałych odbiorców Twoich produktów, rozwijanie współpracy z każdym klientem, a także działania wspierające sprzedaż.
Dostarczanie produktów
Aura Business pozwala na skuteczną obsługę procesu dostarczania produktów do Twoich klientów. Dzięki rozwiązaniom B2B, masz dostęp do platformy zakupowej, która uporządkuje proces negocjacji cenowych, zamawiania i dystrybucji Twoich towarów. Integracja z programem magazynowo-handlowym pozwala na monitorowanie stanów magazynowych a także cen i rabatów.
Wybrane możliwości oprogramowania dla branży zaopatrzenia biznesu
Zarządzanie pozyskiwaniem klientów
- Obsługa szans sprzedaży - zarządzanie procesami budowy sieci odbiorców czy utrzymania i rozwoju współpracy z obecnymi klientami. CRM pozwala stworzyć własny schemat pozyskiwania klientów i obsługiwać go za pomocą w pełni funkcjonalnego, mobilnego narzędzia. Wykorzystanie CRM sprawi, że Twoi pracownicy będą się na bieżąco uczyć tego, jak obsługiwać go coraz skuteczniej.
- Narzędzia do ofertowania - obsługa procesu wystawiania oraz ewidencjonowania ofert handlowych. Elastyczne rozwiązania, które gwarantują pewność i porządek w całym procesie ofertowania.
- Aplikacja mobilna dla handlowców - dostęp do najważniejszych dla handlowca informacji także na urządzeniach mobilnych.
- Zintegrowana poczta elektroniczna - obsługa poczty e-mail, która jest zintegrowaną częścią systemu. Możliwość wiązania poszczególnych elementów (kontrahentów, zleceń czy szans sprzedaży) z wiadomościami, wysyłka maili automatycznych.
- Możliwość elastycznego raportowania - procesów sprzedażowych (przyczyny utraty szans, lejek szans sprzedaży, konwersja lejka, aktywność handlowców itd).
- Zarządzanie pracą handlowców - zintegrowany kalendarz z możliwością rejestrowania zadań i zdarzeń, możliwość podglądania zadań innych osób oraz wiązania zadań z poszczególnymi elementami (procesami, kartami klienta czy szansami sprzedaży).
- Porządkowanie wiedzy o kontrahentach - stały dostęp do wiedzy o aktywnościach dotyczących klientów i o aktualnym statusie relacji.
Zarządzanie dystrybucją
- Narzędzia do automatyzacji sprzedaży - obsługa sprzedaży B2B za pomocą platformy zakupowej.
- Stały dostęp do oferty handlowej wraz z indywidualnymi cennikami i rabatami tylko dla wybranych kontrahentów.
- Składanie zamówień i zapytań ofertowych online — obsługa współpracy z klientami za pomocą platformy handlowej.
- Wyświetlanie faktur - zarządzanie rozliczeniami z klientami.
- Wielowalutowość i wielojęzyczność - obsługa współpracy z klientami zagranicznymi.
- Możliwość negocjowania cen za pomocą platformy.
- Dostęp do zawsze aktualnych stanów magazynowych - możliwość integracji z systemem ERP.
- Dostęp do analizy sprzedaży - raporty dotyczące wskaźników sprzedaży oraz zachowań klientów na platformie.