Rozwiązania biznesowe wspierające sprzedaż i serwis urządzeń drukujących
Rola oprogramowania w zarządzaniu serwisem urządzeń drukujących
Aura Business to rozwiązania, które są tworzone z myślą o biznesie. Sprzedaż i serwis urządzeń drukujących to branża, która wymaga przemyślanej organizacji wszystkich procesów, związanych ze wspieraniem środowiska druku. Warto wykorzystać do tego nowoczesną technologię, która może usprawnić te procesy i wspierać przedsiębiorstwo w ich realizowaniu.
Wiele firm zajmujących się sprzedażą i serwisem urządzeń drukujących wybiera rozwiązania Aura Business.
Jeśli masz problem z…
- brakiem spójnej i kompletnej historii urządzeń,
- skomplikowanym rozliczaniem urządzeń,
- brakiem kontroli nad przewożonymi przez serwisantów materiałami lub częściami,
- nieefektywnością planowania dostaw materiałów,
- monitorowaniem procesu zarządzania szansami sprzedaży,
- zbieraniem i porządkowaniem bazy Twoich kontrahentów,
- koniecznością ręcznego zbierania danych nt. zleceń i sprzedaży,
- brakiem narzędzia do automatycznego raportowania,
- czasochłonnym wystawianiem faktur,
… Aura Business jest rozwiązaniem dla Twojej organizacji!
Jakie obszary usprawnia oprogramowanie dla serwisu urządzeń drukujących?
Wsparcie pozyskiwania i rozwoju współpracy z klientami. Rozwiązania CRM pozwalają na obsługę procesów sprzedażowych i marketingowych, a także na zarządzanie budowaniem relacji z klientami. Zawiera narzędzia do porządkowania wiedzy o kontrahentach, organizacji procesów sprzedażowych i zarządzania pracą handlowców:
- Uporządkowana baza wiedzy o kontrahentach — historia współpracy z każdym kontrahentem, dostęp do zadań i zdarzeń, szans sprzedaży i wszystkich dokumentów kontrahenta.
- Zarządzanie szansami sprzedaży — obsługa wielu procesów sprzedażowych np. procesu pozyskiwania kontraktów lub rozwoju współpracy z obecnymi partnerami.
- Koordynowanie pracą zespołu — kalendarz z możliwością wyświetlania zadań innych osób, zadania prywatne, zadania na dziś, lista zadań i zdarzeń całego zespołu.
- Mierzenie efektywności — automatyczne raporty dot. wyników sprzedaży ( np. lejek sprzedaży, konwersja lejka, utracone szanse, analiza działań handlowców).
- Zarządzanie ofertowaniem — wsparcie procesu ofertowania, zapewnienie spójności w komunikacji z klientem, szybkie tworzenie atrakcyjnych ofert.
- Integracja z systemami finansowo-księgowymi — wymiana danych z systemem finansowo — księgowym w dowolnym zakresie.
Wsparcie w zakresie dostarczania klientom produktów i usług. Rozwiązania z zakresu Service Management systemu Aura Business wspierają Twoją firmę m. in. w zakresie realizacji usług serwisowych, zarządzania bazą urządzeń i dostarczania materiałów eksploatacyjnych:
- Automatyczne rozliczanie urządzeń — rozliczanie danych urządzeń na podstawie licznika wydrukowanych kopii na urządzeniach i automatycznie wystawianie faktur.
- Zarządzanie zleceniami serwisowymi — uporządkowane listy zleceń, proste przekazywanie zleceń do realizacji, powiadomienia o zleceniach oraz protokoły serwisowe.
- Zarządzanie bazą urządzeń — kompletna baza wiedzy o urządzeniach serwisowanych. Dostęp do pełnej dokumentacji urządzenia i jego historii tzn. wszystkich działań powiązanych z nim.
- Zarządzanie bazą umów — przechowywanie wszystkich indywidualnych ustaleń z klientem, takich jak wysokość abonamentu, liczba wydruków i wysokość stawki.
- Monitorowanie materiałów eksploatacyjnych — monitorowanie stanu materiałów i możliwość szybkiego zamawiania i uzupełnianie ich, obsługa wielu magazynów, także materiałów przewożonych przez serwisantów.
- Integracja z PrintFleet — monitorowanie liczby wydrukowanych stron, co pozwala weryfikować poziom eksploatacji wynajmowanego urządzenia.
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może wesprzeć Twoją firmę zajmującą się sprzedażą i serwisem urządzeń drukujących?
Umów konsultację