Rozwiązania biznesowe wspierające zarządzanie dystrybucją hurtową
Oprogramowanie dla dystrybucji hurtowej?
Aura Business to rozwiązania, które wspierają firmy w obsłudze procesów, związanych z zarządzaniem dystrybucją hurtową. Narzędzia CRM pomagają obsługiwać proces pozyskiwania partnerów, ułatwiają wprowadzanie nowych produktów i rozwijanie współpracy z klientami.
Ponadto, Aura Business organizuje obsługę sprzedaży hurtowej, wykorzystując do tego nowoczesne rozwiązania B2B. Umożliwiają one samoobsługę klientów biznesowych oraz automatyzują sprzedaż. Oszczędza to czas handlowców, pozwala klientom składać zamówienia hurtowe online i pozytywnie wpływa na relacje.
Dowiedz się, jak możesz wspierać swój biznes w zarządzaniu dystrybucją hurtową.
Czy spotkałeś się z...?
- trudnościami z budowaniem trwałych relacji z pośrednikami,
- brakiem wspólnej bazy wiedzy o współpracy i aktywności partnerów,
- problemem ze skuteczną segmentacją klientów,
- nieznajomością powodów odmowy podjęcia współpracy,
- trudnością w ocenie skuteczności poszczególnych pracowników,
- problemami z wprowadzeniem jednolitych standardów pracy,
- trudnością w monitorowaniu aktywności handlowców,
- problemami z utrzymaniem długofalowej współpracy z klientem biznesowym,
- utrudnionym dostępem klientów do aktualnej oferty produktowej,
- ręcznym przenoszeniem danych między różnymi systemami,
- pomyłkami przy przepisywaniu zamówień,
- brakiem dostępu klienta do aktualnych stanów magazynowych,
- utrudnionym zarządzaniem rozliczeniami i dokumentami (np. fakturami),
- trudnością w obsłudze zapytań ofertowych i procesu negocjacji cen,
- brakiem sposobu na zarządzanie indywidualnymi cennikami i rabatami?
Połączenie sprawdzonych rozwiązań CRM z narzędziami do samoobsługi klienta biznesowego umożliwia skuteczną obsługę dystrybucji hurtowej.
Rozwiązania CRM
Zarządzanie budowaniem relacji z otoczeniem biznesowym Twojej firmy to rola narzędzi CRM. Aura Business pozwala tworzyć indywidualne procesy budowy sieci pośredników, wprowadzania nowych produktów i rozwijania współpracy z aktualnym portfelem klientów.
- Wsparcie wielu procesów sprzedażowych (w tym pozyskiwania pośredników i rozwoju współpracy).
- Zarządzanie szansami sprzedaży - obsługa i monitorowanie przebiegu procesów sprzedażowych.
- Porządkowanie wiedzy o kontrahentach - dostęp do wiedzy o aktywności i statusie relacji z kontrahentami.
- Szerokie możliwości raportowania - (np. przyczyn odmowy pośredników).
- Koordynacja i planowanie pracy zespołu - (monitorowanie aktywności handlowców).
Rozwiązania B2B
Rozwiązania B2B sprawiają, że obsługa współpracy dystrybucyjnej przebiega sprawniej. Dzięki nim klienci biznesowi mogą korzystać ze specjalnego panelu. Będą mogli tam składać zamówienia lub zapytania ofertowe, a także kontaktować się z handlowcem.
- Stały dostęp do oferty wraz z indywidualnymi cennikami i rabatami tylko dla wybranych kontrahentów.
- Składanie zamówień i zapytań ofertowych online
- Wyświetlanie faktur i rozliczeń z klientami.
- Wielowalutowość i wielojęzyczność.
- Możliwość negocjowania cen za pomocą platformy.
- Ofertowanie klientów końcowych wygodne tworzenie ofert dla klientów końcowych.
Aura Business umożliwia zaprojektowanie własnych procesów sprzedażowych oraz integrację z systemami ERP.
Korzyści płynące z wdrożenia
- Wzrost skuteczności - narzędzia do odnalezienia najlepszych możliwych sposobów postępowania w procesie pozyskania partnera.
- Dostęp do wiedzy - zebranie wiedzy w jednym miejscu pozwala na generowanie raportów, które wskażą Ci właściwy kierunek.
- Oszczędność czasu - handlowcy nie poświęcają czasu na przepisywanie zamówień i informowanie o rabatach i stanach magazynowych.
- Wzrost satysfakcji klienta - klienci preferują współpracę z tylko jednym dostawcą. Warto sprawić, aby wybrali właśnie Ciebie.
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może wspierać procesy zarządzania dystrybucją hurtową w Twojej firmie?
Umów konsultację