Panel klienta
w systemie Aura Business
Zgłoszenia serwisowe online
Panel klienta w systemie Aura Business umożliwia Twoim kontrahentom kontaktowanie się z Twoją firmą on-line. Poprzez panel klienci będą mogli zarejestrować nowe zlecenia, sprawdzić status realizacji zgłoszonych zleceń i skontaktować się z pracownikami Twojej firmy. To rozwiązanie pozwala na automatyzację procesu przyjmowania zleceń i ich obsługi, zarazem niwelując występowanie pomyłek i nieporozumień. Wszystkie ustalenia są dostępne w systemie, dając gwarancje, że kontrahent nie wycofa się niespodziewanie z wcześniejszych założeń.
Klient może śledzić postęp realizacji jego zleceń, a także może mieć wgląd w całą historię współpracy. Elastyczne zarządzanie uprawnieniami kontrahenta pozwala Ci zdecydować, jaką część informacji zobaczy na swoim panelu. Formularz zgłoszenia pozwala na zebranie od klienta wszystkich niezbędnych informacji. Rozwiązanie znacznie usprawnia działanie serwisu, minimalizując potrzebę kontaktu telefonicznego.
Opinia klienta
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Questy. Zaproponowane rozwiązania systemu Aura Bussiness zostały płynnie wprowadzone do naszej firmy i dzięki temu możemy teraz cieszyć się poprawą organizacji pracy we wszystkich działach. Oczywiście polecamy.”
Panel klienta z dostępem do zleceń
Kierownik korzystając z kalendarza może wyświetlić zadania swoich serwisantów i w szybki sposób zweryfikować obłożenie zadaniami, dzięki czemu precyzyjnie przypisze nowe zlecenia do osoby, która będzie w stanie je wykonać w terminie.
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Szybsze i wygodniejsze rejestrowanie nowych zleceń
- Dostęp klienta do postępów w realizacji i historii współpracy
- Elastyczne zarządzanie dostępem klienta do informacji
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Umów konsultację