CRM a zarządzanie zespołem rozproszonym - zadania i zdarzenia
Witamy w naszej nowej serii materiałów wideo, w której mówimy o zarządzaniu rozproszonymi zespołami sprzedaży. Poruszamy w nich temat efektywnego zarządzania sprzedażą i koordynowania pracy zespołu handlowców w sytuacjach, w których bezpośredni kontakt z pozostałymi członkami grupy jest utrudniony. Żywimy głęboką nadzieję, że materiały te pomogą Wam w pełnym wykorzystywaniu potencjału naszych rozwiązań informatycznych.
Rola CRM w zarządzaniu zespołem rozproszonym
W pierwszym odcinku naszego nowego vloga Wojciech Nosal tłumaczy, jak dobry CRM może wesprzeć kierownika w zarządzaniu pracą jego zespołu. Tematem niniejszego materiału jest podstawowe narzędzie każdego managera działu handlowego - funkcja zarządzania zadaniami i zdarzeniami. W materiale tym Wojciech pokaże, jak:
- efektywnie wykorzystywać zdarzenia i zadania,
- jak zdarzenia i zadania działają w kontekście kartoteki klienta,
- konfiguruje się przypomnienia,
- wykorzystywać w praktyce współdzielenie kalendarza
- i jak usprawnić zdalną komunikację.
Zachęcamy również do zapoznania się z kolejnymi filmami z tej serii. Jesteśmy bowiem przekonani, że użycie nowoczesnych technologii i systemów może uczynić pracę zdalną naprawdę efektywną. Z chęcią zaprezentujemy, jak tego dokonać przy użyciu naszego oprogramowania.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat systemów CRM, zapraszamy na poniższe strony: