DEDRA EXIM Sp. z o.o.
Case study
Poznaj historię naszego klienta — firmy Dedra Exim Zobacz, jak wdrożenie systemu Aura Business rzyczyniło się do wzrostu sprzedaży oraz redukcji kosztów w Dedra Exim.
Branża: Artykuły elektrotechniczne
Rozwiązanie: Aura CRM, Aura E-Commerce, Aura Service Management
Dedra Exim to polska firma istniejąca na rynku od 1991 roku, działająca w branży narzędziowej. Realizując swoje cele Dedra stała się marką rozpoznawalną i cenioną między innymi w branży spawalnictwa, a także wśród majsterkowiczów wykonujących prace remontowe.
Opinia klienta
„Jako firma skupiamy się na obsłudze sprzedaży szerokiego wachlarza produktów do Klientów z kanału B2B, w związku z tym szukaliśmy narzędzia usprawniającego pracę i wymianę danych. Posiadając system ERP Exact, który nie jest popularnym systemem w firmach o podobnym profilu działania, mieliśmy duży problem ze znalezieniem firmy dostarczającej oprogramowanie typu B2B z możliwością integracji baz danych. Pomimo naszych wcześniejszych obaw o możliwość integracji, proces ten przeszedł bezproblemowo, umożliwiając nam korzystanie z nowoczesnych funkcji dostarczanego przez Questy oprogramowania.”
Cele wdrożenia
Zarząd przedsiębiorstwa postawił na przyspieszenie komunikacji biznesowej w zakresie najważniejszych procesów zachodzących pomiędzy partnerami B2B, takich jak zamówienia, zapytania ofertowe, rozrachunki i informacje o promocjach. Przy ofercie sięgającej prawie 10 tysięcy produktów każde ulepszenie procesów sprzedażowych daje spore oszczędności i wymierne korzyści finansowe. Dedra Exim postanowiła zrealizować powyższe cele poprzez utworzenie nowego kanału komunikacji biznesowej opartego o samoobsługowy portal dla klientów biznesowych i handlowców zintegrowany z istniejącymi rozwiązaniami informatycznymi ERP (system Exact Globe) wykorzystywanymi przez spółkę. Realizacja projektu powierzona została poznańskiej firmie Questy – producentowi systemu Aura Business.
Na skutek tego Dedra-Exim może przy pomocy jednolitego oprogramowania obsługiwać:
Rezultaty wdrożenia Aura Business w DEDRA EXIM
Dzięki systemowi Aura przedstawiciele handlowi mogą w każdej chwili przejrzeć historię zakupów realizowanych przez swoich klientów (wraz z cenami, przypisanymi rabatami itp.), a w związku z tym przygotowanie nowej oferty jest łatwiejsze i zajmuje zdecydowanie mniej czasu. Handlowcy zatrudnieni w Dedrze mają do dyspozycji wygodne i funkcjonalne narzędzie do komunikacji ze swoimi klientami, nie są zmuszeni do działań administracyjnych tj. przepisywania zamówień, a zamówienia klientów realizowane są znacznie szybciej. System Aura Business pomaga również zapanować nad standaryzacją informacji o produktach, dzięki czemu oferta Dedry jest lepiej wyeksponowana, a wprowadzanie informacji o towarach do sklepu internetowego nie wiąże się z ryzykiem wystąpienia błędów.
Kluczowe rezultaty:
- Usprawnienie komunikacji
- Wygodny dla klientów formularz zgłoszeniowy
- Możliwość monitorowania terminów realizacji zleceń
Sprawdź inne case studies
Usprawnienie działań sprzedażowych i wdrożenie konfiguratora produktów
Sprawne zarządzanie zleceniami serwisowymi
Usprawnienie obsługi klienta i stała kontrola dokumentacji