ENPOL FREEZERS

Case study

Zobacz, jak wdrożenie systemu Aura Business sprawiło, że firma Enpol zdobyła przewagę konkurencyjną, zacieśniła relacje z klientami i zwiększyła efektywność handlowców.

Branża: Chłodzenie i ogrzewanie

Rozwiązanie: Aura SERVICE MANAGEMENT

Filarem działalności Enpol jest sprzedaż urządzeń mroźniczych, chłodniczych. Wszechstronna oferta firmy obejmuje zamrażarki do przechowywania lodów i innej mrożonej żywności, zamrażarki laboratoryjne (niskotemperaturowe), barowe, mobilne oraz klasyczne zamrażarki skrzyniowe.

Enpol logo

Cele wdrożenia

Unilever postawił przed firmą Enpol zadanie zapewnienia najwyższego poziomu serwisu swoich urządzeń przy jednoczesnym dostarczeniu precyzyjnego narzędzia do wzajemnej komunikacji i raportowania zintegrowanego online z innymi systemami. Dotychczas użytkowany przez Enpol system do obsługi serwisu nie zapewniał efektywnego zarządzania dużą liczbą zleceń, a jego dalsze wykorzystywanie wymagałoby zatrudnienia dodatkowych pracowników. Ze względu na rozległy zakres terytorialny przedsięwzięcia komunikacja pomiędzy Enpolem i firmami pośredniczącymi musi odbywać się w sposób płynny i szybki. Ponadto istotnym elementem zarządzania serwisem w Enpolu jest scentralizowana i uporządkowana historia wszystkich zleceń serwisowych – której przed wdrożeniem Aury Business brakowało.

Unilever oczekiwał od Enpolu automatycznego przyjmowania, potwierdzania i rozliczania zleceń serwisowych tej firmy poprzez połączenie systemu wykorzystywanego w Enpolu z systemem używanym przez Unilever.

Program do serwisu w firmie z branży HVACR

Na skutek tego Enpol może przy pomocy jednolitego oprogramowania obsługiwać:

Proces zarządzania dużą liczbą zleceń
Proces komunikacji z kontrahentami
Raportowanie wszystkich zleceń serwisowych

Rezultaty wdrożenia

System Aura Business Service Management Suite pozwolił Enpol na efektywne zarządzanie zleceniami realizowanymi dla firmy Unilever. Najważniejszym efektem wdrożenia jest umożliwienie precyzyjnej obsługi serwisu oraz usprawnienie komunikacji pomiędzy Unileverem, Enoplem oraz podwykonawcami przy pomocy scentralizowanego i wygodnego w obsłudze systemu informatycznego.

Kluczowe rezultaty:

  • Skuteczne zarządzanie zleceniami serwisowymi firmy Enpol
  • Elastyczny pulpit podwykonawcy oraz raporty podwykonawców dotyczące poszczególnych zleceń
  • Precyzyjne raportowanie danych związanych ze zleceniami serwisowymi

Sprawdź inne case study

INTERHANDLER Sp. z o.o.

Usprawnienie działań sprzedażowych i wdrożenie konfiguratora produktów

Grupa MTP

Wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego

METAL-FACH Technika Grzewcza

Usprawnienie obsługi klienta i stała kontrola dokumentacji

Pozostałe case studies

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera