INTERHANDLER Sp. z o.o.
Case study
Firma jest jedynym autoryzowanym dealerem JCB w Polsce i odpowiada za 60% rynku koparko-ładowarek. Wdrożenie rozwiązań Aura Business pozwoliło jej uporządkować procesy sprzedażowe. Chcesz wiedzieć jak? Przeczytaj całe Case Study!
Branża: Maszyny i urządzenia
Rozwiązanie: Aura CRM
Interhandler to jedyny autoryzowany dealer maszyn JCB w Polsce. Firma od początku swojej działalności wprowadziła na rynek ponad 15 000 maszyn i urządzeń. Posiada aż 60% udziału w rynku koparko–ładowarek, co pozwoliło osiągnąć pozycję jednego z największych dystrybutorów wysokiej jakości maszyn w kraju.
Opinia klienta
„Polecamy zarówno system Aura Business, jak i samą współpracę. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście, elastyczność wobec wymagań klienta utwierdzają nas w przekonaniu, że jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.”
Cele wdrożenia
Wdrożenie było odpowiedzią na wskazane przez Klienta, a także odnalezione przez przedstawicieli QUESTY potencjalne pola do wprowadzenia usprawnień. Jednym z najważniejszych celów było wdrożenie konfiguratora produktu, który miał wesprzeć proces zbierania wymagań i ofertowania, a także znacznie przyspieszyć proces wdrażania nowych pracowników.
Wdrożenie
Zakres dostarczonych usprawnień obejmował m. in. bazę wiedzy o kontrahentach, moduł zarządzania szansami sprzedaży, moduł ofertowania handlowców.
Wdrożono konfigurator produktów, który ma kluczowy charakter dla procesu sprzedażowego, wspiera go od momentu złożenia zapytania aż do samego zamówienia.
Uruchomiono także wielopoziomowy akcept oferty, który pozwala na sprawną komunikację przy ustalaniu specjalnych warunków handlowych.
Na skutek tego firma INTERHANDLER SP. Z O.O. może przy pomocy jednolitego oprogramowania obsługiwać:
Rezultaty wdrożenia Aura Business w INTERHANDLER
Efektem prac było wdrożenie systemu Aura Business, który umożliwiał naszemu Klientowi usprawnienie kluczowych obszarów funkcjonowania, związanych z obsługą Klientów.
Kluczowe rezultaty:
- Wsparcie procesu sprzedaży w postaci konfiguratora produktów
- Brak konieczności przepisywania danych i eliminacja pomyłek
- Znaczące przyspieszenie procesu wdrażania nowych handlowców
Sprawdź inne case studies
Wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego
Sprawne zarządzanie zleceniami serwisowymi
Usprawnienie obsługi klienta i stała kontrola dokumentacji