hairtalk Poland

Case study

Wdrożenie oprogramowania Aura Business CRM w firmie hairtalk Poland miało znaczny wpływ na poprawę komunikacji między oddziałami, a także na zarządzanie i rozwijanie bazy kontrahentów i partnerów. Dowiedz się, w jaki sposób, czytając nasze Case Study.

Branża: Hair i Beauty

Rozwiązanie: Aura CRM

Firma hairtalk Poland to światowy ekspert w dziedzinie przedłużania i zagęszczania włosów.Firma zagościła na rynku w 2007 roku, a obecnie jest potęgą w branży hair i beauty. Zajmuje się szkoleniami oraz dystrybucją swoich produktów. Marka cieszy się wielkim uznaniem i zaufaniem fryzjerów, a także dwóch milionów zadowolonych klientek.

hairtalk Poland działa prężnie w 58 krajach świata, zaopatrując ponad 3 tysiące salonów fryzjerskich w Polsce.

Opinia klienta

„Wdrożenie Aury CRM pozwoliło nam usprawnić komunikację wewnętrzną dotyczącą naszych kontrahentów, a także usystematyzować szeroką wiedzę na ich temat i ich potrzeby. Dzięki CRM mamy dostęp do całej historii danego kontrahenta, a zatem odpowiednio możemy dostosować działania marketingowe. CRM pomaga nam także bardzo sprawnie zdalnie organizować szkolenia w wielu lokalizacjach w Polsce.”
Case study o kliencie - opinia o Aura Business - hairtalk.

Iwona Działach

hairtalk

Cele wdrożenia

Celem wdrożenia było przede wszystkim uporządkowanie pracy działu handlowego i obsługi klientów hairtalk Poland. Klientowi zależało na tym, aby zarządzanie danymi o kontrahentach było bardziej efektywne. Kolejny ważny powód to konieczność zadbania o spójną komunikację między centralą firmy w Gliwicach, a oddziałami w takich krajach, jak: Węgry, Ukraina, Czechy czy kraje nadbałtyckie.

Wdrożenie

Wdrożono między innymi rozbudowany moduł zarządzania informacjami o kontrahentach oraz wsparcie handlowców w planowaniu spotkań z klientami. Niezbędny okazał się też moduł zarządzania szansami sprzedaży, aby wesprzeć proces pozyskiwania nowych klientów oraz partnerów. Firma potrzebowała bardzo rozbudowanego systemu segmentacji klienta oraz modułu do obsługi reklamacji i zwrotów, aby ich przyjmowanie przebiegało efektywniej. Dzięki Aura Business stało się to możliwe.

Dzięki wdrożeniu Aura CRM, firma hairtalk Poland może obsługiwać jednocześnie takie procesy, jak:

Proces pozyskiwania i segmentacji Klientów
Proces planowania i organizacji pracy
Proces zarządzania zgłoszeniami

Rezultaty wdrożenia

Efektem prac było wdrożenie systemu Aura CRM, który zapewnił synergię w przedsiębiorstwie oraz usprawnienie najważniejszych obszarów działania związanych z obsługą i pozyskiwaniem Klientów oraz zaopatrywaniem salonów fryzjerskich.

Kluczowe rezultaty:

  • Sprawna komunikacja pomiędzy oddziałami
  • Uporządkowana i aktualna baza wiedzy o kontrahentach i partnerach
  • Wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów

Sprawdź inne case study

INTERHANDLER Sp. z o.o.

Usprawnienie działań sprzedażowych i wdrożenie konfiguratora produktów

Enpol Sp. z o.o.

Sprawne zarządzanie zleceniami serwisowymi

METAL-FACH Technika Grzewcza

Usprawnienie obsługi klienta i stała kontrola dokumentacji

Pozostałe case studies

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera