Baza rozwiązań
Zamów prezentację

Case Study

hairtalk Poland

Wdrożenie oprogramowania Aura Business CRM w firmie hairtalk Poland miało znaczny wpływ na poprawę komunikacji między oddziałami, a także na zarządzanie i rozwijanie bazy kontrahentów i partnerów. Dowiedz się, w jaki sposób, czytając nasze Case Study.

Branża

Hair & Beauty

Rozwiązanie

Aura CRM

Wdrożenie Aury CRM pozwoliło nam usprawnić komunikację wewnętrzną dotyczącą naszych kontrahentów, a także usystematyzować szeroką wiedzę na ich temat i ich potrzeby. Dzięki CRM mamy dostęp do całej historii danego kontrahenta, a zatem odpowiednio możemy dostosować działania marketingowe. CRM pomaga nam także bardzo sprawnie zdalnie organizować szkolenia w wielu lokalizacjach w Polsce.

Iwona Działach, hairtalk

Firma hairtalk Poland to światowy ekspert w dziedzinie przedłużania i zagęszczania włosów.Firma zagościła na rynku w 2007 roku, a obecnie jest potęgą w branży hair & beauty. Zajmuje się szkoleniami oraz dystrybucją swoich produktów. Marka cieszy się wielkim uznaniem i zaufaniem fryzjerów, a także dwóch milionów zadowolonych klientek.


hairtalk Poland działa prężnie w 58 krajach świata, zaopatrując ponad 3 tysiące salonów fryzjerskich w Polsce.



Cele wdrożenia

Celem wdrożenia było przede wszystkim uporządkowanie pracy działu handlowego i obsługi klientów hairtalk Poland. Klientowi zależało na tym, aby zarządzanie danymi o kontrahentach było bardziej efektywne. Kolejny ważny powód to konieczność zadbania o spójną komunikację między centralą firmy w Gliwicach, a oddziałami w takich krajach, jak: Węgry, Ukraina, Czechy czy kraje nadbałtyckie.

Baza wiedzy o klientach
Wielojęzyczność
Spójna komunikacja
Zarządzanie szansami sprzedaży
Pobierz case study w pdf

Wdrożenie

Wdrożono między innymi rozbudowany moduł zarządzania informacjami o kontrahentach oraz wsparcie handlowców w planowaniu spotkań z klientami. Niezbędny okazał się też moduł zarządzania szansami sprzedaży, aby wesprzeć proces pozyskiwania nowych klientów oraz partnerów. Firma potrzebowała bardzo rozbudowanego systemu segmentacji klienta oraz modułu do obsługi reklamacji i zwrotów, aby ich przyjmowanie przebiegało efektywniej. Dzięki Aura Business stało się to możliwe.

Dzięki wdrożeniu Aura CRM, firma hairtalk Poland może obsługiwać jednocześnie takie procesy, jak:

Proces pozyskiwania i segmentacji Klientów

Proces planowania i organizacji pracy

Proces zarządzania zgłoszeniami

Rezultaty wdrożenia

Efektem prac było wdrożenie systemu Aura CRM, który zapewnił synergię w przedsiębiorstwie oraz usprawnienie najważniejszych obszarów działania związanych z obsługą i pozyskiwaniem Klientów oraz zaopatrywaniem salonów fryzjerskich.

Kluczowe rezultaty:

Sprawna komunikacja pomiędzy oddziałami

Uporządkowana i aktualna baza wiedzy o kontrahentach i partnerach

Wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 512 629 704

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2020 Aurabusiness.pl. All right reserved.