LCB Sp. z o.o.

Case study

Wdrożenie rozwiązania Aura Business w LCB Sp. z o.o. przyczyniło się do uporządkowania bazy klientów oraz udoskonalenia usług. Chcesz wiedzieć jak? Przeczytaj nasze Case Study.

Branża: Usługi doradcze

Rozwiązanie: Aura CRM

Leszczyńskie Centrum Biznesu to podmiot, który został powołany przez miasto Leszno. Głównym celem działalności Spółki jest świadczenie usług w zakresie rozwoju przedsiębiorczości oraz wzrostu konkurencyjności i innowacyjności istniejących przedsiębiorstw.

Opinia klienta

„Jesteśmy zadowoleni z funkcjonalności, z dostępu do pełnych informacji o naszej bazie klientów, możliwości filtrowania ich według potrzeb i dostosowania oferty do rzeczywistych potrzeb klientów.”
Case study o kliencie - opinia o Aura Business - Grupa MTP.

Alicja Szczepińska

LCB Sp. z o.o.

Cele wdrożenia

Celem wdrożenia systemu Aura Business CRM w LCB Sp. z o.o. było usprawnienie komunikacji, obiegu informacji o współpracy oraz dokumentów w organizacji. Do codziennych wyzwań firmy należały m. in.: czasochłonne tworzenie dokumentacji, brak mechanizmu umożliwiającego organizację pracy, czy brak możliwości monitorowania efektywności świadczonych usług.

Innym ważnym zadaniem było rozwiązanie problemu ankietowania i zapisywania wyników badań satysfakcji w spójnej bazie.

System CRM w firmie LCB

Wdrożenie

Wdrożenie rozwiązania Aura Business obejmowało obszar CRM. Wdrożono takie moduły jak: wewnętrzna baza wiedzy i plików, baza wiedzy o kontrahentach, zarządzanie zadaniami, zarządzanie wydarzeniami i ich rozliczaniem oraz wynajem sal.

Jedno rozwiązanie, które wspiera w firmie LCB Sp. z o.o.:

Proces pozyskiwania partnerów i dostawców
Obsługę wydarzeń, ich rozliczanie i zapisy online
Obsługę funduszu pożyczkowego

Rezultaty wdrożenia

Efektem prac było wdrożenie systemu Aura Business, który uporządkował i uspójnił bazę wiedzy o kontrahentach, osobach i lokalizacjach. Umożliwiono także zapisy na wydarzenia online wraz z możliwością ich rozliczania. Usprawniono planowanie i rejestrację zadań oraz zdarzeń a także rezerwację sal konferencyjnych. Natomiast uruchomienie wewnętrznej bazy wiedzy i plików pozwoliło uporządkować proces obiegu dokumentów. Leszczyńskie Centrum Biznesu zyskało także możliwość obsługi funduszu pożyczkowego bezpośrednio w systemie Aura Business.

Kluczowe rezultaty:

  • Sprawne zarządzanie rejestracją uczestników na wydarzenia
  • Płynny obieg dokumentów wewnątrz organizacji
  • Uporządkowana i zawsze aktualna baza wiedzy o współpracy z kontrahentami

Sprawdź inne case study

INTERHANDLER Sp. z o.o.

Usprawnienie działań sprzedażowych i wdrożenie konfiguratora produktów

Enpol Sp. z o.o.

Sprawne zarządzanie zleceniami serwisowymi

METAL-FACH Technika Grzewcza

Usprawnienie obsługi klienta i stała kontrola dokumentacji

Pozostałe case studies

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera