S-PLUS

Case study

Branża: Motoryzacja

Rozwiązanie: Aura Business

Firma w liczbach: Ponad 70 zrzeszonych serwisów

Autoryzowane salony blacharsko-lakiernicze S-PLUS sp. z o.o. to największa w Polsce sieć gromadząca ponad 70 autoryzowanych oraz partnerskich serwisów. Marka funkcjonuje na rynku już od 2007 roku, a jej specjaliści stanowią fachowe doradztwo dla klientów indywidualnych i biznesowych w całym kraju. Przedsiębiorstwo za najważniejsze aspekty przyjmuje rzetelność oraz terminowość usług naprawczych. Dostarcza je klientom stosując zarówno sprawdzone, jak i innowacyjne metody działania oraz wysokiej jakości materiały i sprzęt do naprawy pojazdów.

Firma S-PLUS specjalizuje się w naprawach SMART, które pozwalają w szybki oraz oszczędny sposób realizować naprawy pojazdów nowych oraz używanych. Przedsiębiorstwo stawia jednak nie tylko na naprawy blacharskie i lakiernicze. Swoim klientom oferuje również kompleksową likwidację szkód komunikacyjnych, kosmetykę i regenerację aut, obsługę flot, a także podnoszenie wartości pojazdów przed procesem sprzedaży.

Opinia klienta

„Firma doskonale odczytująca potrzeby Klienta, kreatywna i profesjonalna w swoim działaniu. Polecam.”
Case study o kliencie - opinia o Aura Business - S-PLUS.

Agnieszka Adamiak-Piasecka

S-PLUS

Cele wdrożenia

Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa S-PLUS spowodował, iż dotychczas wykorzystywane metody działania nie były efektywne w takim stopniu jak wcześniej. Z tego powodu kierownictwo, które na co dzień korzystało z wielu różnych narzędzi, rozpoczęło poszukiwania godnej alternatywy. Kluczem był przede wszystkim wybór rozwiązania, które pozwoli zgromadzić wszystkie najważniejsze dane w jednym i – przede wszystkim – transparentnym miejscu. Firma na pewnym etapie swojego rozwoju potrzebowała rozwiązań nowoczesnych, które zautomatyzują procesy oraz pozwolą ograniczyć do minimum dotychczas stosowane metody.

Nadrzędnym celem dla S-PLUS było wzniesienie organizacji pracy na znacznie wyższy poziom. Osoby zarządzające pragnęły wdrożyć system, który w głównej mierze będzie służył efektywności i komforcie działań pracowników. Z tego względu kluczowe było nie tylko ograniczenie konieczności przełączania się między wieloma różnymi narzędziami. Za równie istotny aspekt uznano prostotę oraz dokładne dopasowanie zawartości systemu do zakresu pracy danego użytkownika. Elementem niedopuszczalnym było przeładowanie, zniechęcające pracownika do codziennego wykorzystywania programu.

Kierownictwo stawiało również na rozwiązanie posiadające funkcjonalności wspierające ich standardowe działania. W tym aspekcie niezwykle ważna była możliwość rozbudowanego raportowania uzupełniona o opcję tworzenia własnych zestawień.

W związku z licznymi procesami, firma S-PLUS oczekiwała indywidualnego podejścia i skalowalności. W taki sposób trafiła na rozwiązanie dedykowane Aura Business. Jako producent podjęliśmy wyzwanie i zaczęliśmy pracę nad stworzeniem odpowiedniego systemu przyczyniającego się do optymalizacji procesów związanych z alokacją i przepływem środków transportu, zasobów ludzkich, a także innych zasobów powiązanych z realizowanym procesem logistycznym.

Najważniesze założenia przed wdrożeniem

  • Gromadzenie wszystkich informacji w jednym miejscu
  • Sprawna komunikacja mailowa
  • Prostota i przejrzystość użytkowania
  • Dostępność rozwiązania online
  • Rozbudowane raportowanie działań
  • Skalowalność i możliwość rozwoju systemu
Wdrożenie systemu Aura Business w firmie S-PLUS

Wdrożenie i rezultaty

Przedsiębiorstwo S-PLUS zdecydowało się na wdrożenie dedykowanego systemu Aura Business, aby w efektywny sposób zarządzać w jednym miejscu bazą pracowników, kontrahentów oraz zleceniami serwisowymi. Wszystkie informacje, gromadzone do tej pory w różnych narzędziach, zostały umieszczone w przejrzystych, specjalnie skonstruowanych i powiązanych ze sobą zakładkach programu. Dzięki temu pracownicy zyskali prosty dostęp do wszelkich kluczowych danych i są w stanie w szybki sposób realizować swoje zadania.

Wykorzystując integrację z klientem pocztowym, komunikacja mailowa odbywa się teraz za pomocą rozwiązania dedykowanego. Wszystkie przychodzące wiadomości e-mail trafiają do specjalnej skrzynki w programie. Istnieje możliwość konstruowania odpowiedzi bezpośrednio z tego miejsca, a także z innych lokalizacji w systemie. Tym samym, oczywistością jest, iż następuje automatyczne wiązanie poszczególnych wiadomości z odpowiednimi tematami prowadzonymi w systemie informatycznym.

Współpraca z S-PLUS wpłynęła również na nasz rozwój jako producenta rozwiązań biznesowych. Istniejąca potrzeba oznaczania wiadomości e-mail jako nieodczytanych elementów przerodziła się w standardową funkcjonalność naszej oferty. Jest to idealny przykład na to, iż współpracę z kontrahentami traktujemy niezwykle poważnie, a wszelkie zlecone realizacje wykonujemy starannie – tak, jakbyśmy tworzyli je dla siebie.

Uproszczeniem dla pracowników S-PLUS było zgromadzenie wszystkich danych w jednym miejscu. Niemniej jednak, dużą zaletą wykorzystania rozwiązania Aura Business była dla firmy również możliwość dowolnego raportowania efektów pracy w dopasowanej do potrzeb karcie procesu. Co więcej, aby połączyć świat internetowy z analogowym stworzono specjalny szablon, pozwalający pobierać uzupełnioną kartę zlecenia w postaci pliku PDF.

Oprócz zarządzania realizacją zleceń ważne było dla S-PLUS również zarządzanie bazą kontrahentów. Przejrzysta baza klientów przyczyniła się do uporządkowania tego aspektu, a możliwość masowego importu kontrahentów sprawiła, że gromadzenie danych o klientach w jednym miejscu stało się niezwykle szybkie i proste. W tym obszarze istotne było również odpowiednie segmentowanie klientów, które umożliwiliśmy poprzez stworzenie specjalnie dopasowanych atrybutów kontrahenta.

Codzienna praca w programie Excel dostarczała rozbudowanych możliwości w zakresie raportowania i analizy działań. Naszym celem było zachowanie tej korzyści, przy jednoczesnym uproszczeniu metody działania. Oprócz standardowych raportów, z których korzysta większość naszych klientów, postawiliśmy również na wdrożenie opcji tworzenia własnych raportów dostosowanych do potrzeb firmy S-PLUS. Dzięki temu zarząd przedsiębiorstwa jest w stanie w prosty i przejrzysty sposób kontrolować efekty pracy.

Jako dostawca zdawaliśmy sobie sprawę, jak ważna jest dla przedsiębiorstwa S-PLUS transparentność i intuicyjność systemu. Aby prezentować pracownikom tylko potrzebne w ich pracy informacje, kierownictwo przedsiębiorstwa korzysta z panelu zarządzania uprawnieniami. W ten sposób jest w stanie dostosować system do zakresu działań użytkownika, a tym samym dba o bezpieczeństwo danych. Ze względu na charakter działalności i współpracę z ogromną liczbą danych osobowych, fiirma S-PLUS, a także jej kontrahenci i zleceniodawcy docenili możliwości naszej platformy w tym zakresie.

Wdrożenie systemu Aura Business usprawniło codzienne działania firmy S-PLUS. Było przydatnym krokiem, aby zachować efektywność procesów przy ciągłym rozwoju sieci przedsiębiorstwa. Był to dla S-PLUS wybór nie tylko na teraz, ale również na przyszłość – między innymi ze względu na indywidualne podejście i skalowalność.

S-PLUS dzięki wdrożeniu systemu Aura Business usprawnił:

Proces zarządzania zleceniami
Proces raportowania realizowanych działań
Proces komunikacji z kontrahentami

Kluczowe rezultaty:

  • Zgromadzenie i uporządkowanie wszystkich kluczowych informacji w jednym miejscu
  • Rozbudowane możliwości raportowania prowadzonych działań
  • Proste mechanizmy pozwalające obserwować wyniki pracy podwładnych

Sprawdź inne case study

Grupa MTP

Znaczne zwiększenie efektywności pracy całego zespołu sprzedażowego

Filplast

Wsparcie procesu sprzedaży, ofertowania i obsługi klienta

Dom Pełen Energii

Usprawnienie pozyskiwania klientów i zarządzania procesem budowy

Pozostałe case studies

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera